Hvornår fik I mens efter abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2012

blomst84

Første gang fik jeg min mens præcis 28 dage efter anden gang fik jeg slet ikke min mens da jeg var blevet gravid har du prøvet at teste? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

FruK

Hvor dejligt for dig! 

Det lød også på lægen der scannede mig, som om det så ud til, at min cyklus var igang igen.

Nej, jeg har ikke testet... Men har da godt nok været en del på manden siden.  Har dog ingen tegn på graviditet, og jeg vil helst prøve ikke at tænke for meget på det og vente længst muligt med at teste. Hvis jeg bliver gravid igen, forestiller jeg mig, at de første 12 uger i hvert fald bliver præget af meget nervøsitet. 

Anmeld

4. maj 2012

ekebiv

FruK skriver:

Som overskriften siger;

Hvornår fik I mens efter abort?

Jeg går og venter efter medicinsk abort sidst i marts. Jeg er gået et par dage over i forhold til min normale cyklus.

Jeg var til tjek først i april, hvor de sagde, at det hele så normalt ud, og at der var ægløsning på vej.

Regner ikke med at jeg er gravid, men at kroppen bare skal igang igen.
Hvor lang tid tog det hos jer?

Vil jo gerne have gang i en normal cyklus igen...

Jeg havde en MA med efterfølgende  medicinsk abort d. 7 dec og jeg fik mens første gang d 15 januar.  

Anmeld

4. maj 2012

FruK

ekebiv skriver:

Jeg havde en MA med efterfølgende  medicinsk abort d. 7 dec og jeg fik mens første gang d 15 januar.  

Rart at høre, at der er nogen, hvor det ikke tog så lang tid... Længe siden jeg har prøvet gerne at ville have mens!! 

Anmeld

4. maj 2012

ekebiv

FruK skriver:

Rart at høre, at der er nogen, hvor det ikke tog så lang tid... Længe siden jeg har prøvet gerne at ville have mens!! 

Kan jeg godt huske, jeg var fuldstændig desperat

Anmeld

4. maj 2012

Tøs85

Jeg havde en SA i starten af marts (d. 5.) og fik æggeløsning den 30. marts og blev der gravid igen.. Så der ville have gået over en måned ihvertfald..

Anmeld

4. maj 2012

FruK

Jeg tænkte at jeg ville vente med ægløsningstests til efter første mens - så den må sådan set gerne se at komme. 

Anmeld

4. maj 2012

SjeBets

Jeg fik medicinsk abort og der gik ca 3 mdr før jeg fik en "normal" mens igen. eller det vil sige den har sq været sær lige siden. 

Men blødte ikke de første par mdr efter. 

Anmeld

4. maj 2012

Kris89

jeg fik mens 3 mdr. efter SA. herefte har den været længere og ikke helt til at regne med. det er nu et år siden, men sidder her med et lille håb om at kunne teste positiv om en lille uge

Anmeld

4. maj 2012

FruK

Kris89 skriver:

jeg fik mens 3 mdr. efter SA. herefte har den været længere og ikke helt til at regne med. det er nu et år siden, men sidder her med et lille håb om at kunne teste positiv om en lille uge

Krydser fingre for dig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.