at skrive det på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

Janni.

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Princesspigen

tak for alle de gode forslag  så har jeg noget at arbejde videre på..

Anmeld

30. april 2012

sabrina89

En bekendt skrev sådan under et NF billed.

"Ved ikke helt hvad der sker for det danske sygehusvæsen! Har nu for anden gang været inde for at blive undersøgt for kvalme, øget tissetrang, oppustethed og lyst til hotdogs, og deres eneste reaktion er at give mit et billede af en unge"!

Synes den er meget sjov og man kan ikke helt lade hver at grine af det

Anmeld

30. april 2012

tioyv

bager mange kager og ligger tit billeder ind af kager, så da vi havde været til NF scanning skrev jeg - der er en kage i den store ovn..  de fleste fangede den..

Anmeld

30. april 2012

christina92

Jeg skrev: der er bare noget fantastisk over at se en skøn baby ligge og sprælle i maven, så bliver kvalmen lidt mere udholdelig

Anmeld

30. april 2012

Pigent

Princesspigen skriver:

hejsa.. ja så er det mig igen

sagen er den at både min mor og svigermor brænder helt vildt for at få lov til at skrive på facebook.. det er sødt nok og jeg har som sådan ikke noget imod det..

men sagen er så den at før de får lov syndes jeg lige som det giver mening at jeg så skriver det der inde først.. nu jeg alligevel bruger facebook en del..

MEN hvad skriver man ? dagens gode nyhed, jeg er gravid ? eller hvordan skriver man det ? ? kom gerne med forslag og gode råd

Er ikke gravid og har ingen børn endnu 

Men jeg kunne godt finde på at skrive det her 

Glæder mig til at to bliver til tre. 

Anmeld

30. april 2012

MorDk

Vi skrev noget lignende:

" Det er ikke til at sige, hvordan reaktionen vil blive. Men til september dette år, Victor en lillebror eller søster får" 

Anmeld

30. april 2012

morethanperfect

Jeg skrev : Vi mangler et rum , for Oscar skal være storebror til Sep. <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.