at skrive det på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

Princesspigen

Xeniakaas skriver:

Jeg skrev: "en stor nyhed kan også være en lille"

det var os en god ide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Princesspigen

Masig skriver:

Ja jeg er så 26 uger henne og har INTET skrevet på fb.... Har hele tiden holdt på at jeg ikke vil skrive noget før jeg har født, da det jo stadig kan nå at gå galt og mange af dem jeg har på fb er nogle jeg ikke snakker så meget med mere (gamle folkeskolekammerater og sådan) og synes ikke lige jeg vil skrive at jeg er gravid for så måske at skulle skrive senere at det gik galt... Det tror jeg selvfølgelig ikke det gør, jeg er ret sikker på lillemanden bliver derinde til det er tid til han skal komme ud og så kommer ud sund og rask, men ja, det er jo bare min holdning....

Men ellers er der jo tusind måder at skrive det på... Du kan jo også bare sige det ligeud som det er, så er der da ingen der er i tvivl

det er helt fair at have den holdning, dog vælger jeg modsat at jeg gerne vil skrive det.. for folk har lidt svært ved at forstå at jeg går og er dårlig hele tiden..

men os fordi jeg har lyst til at skrive det

Anmeld

30. april 2012

A.n.onym.

Princesspigen skriver:

det var os en god ide

Anmeld

30. april 2012

Rosengreen

Efter NF skrev jeg: "Har set det smukkeste lille hjerte i dag <3"

Anmeld

30. april 2012

Princesspigen

Rosengreen skriver:

Efter NF skrev jeg: "Har set det smukkeste lille hjerte i dag <3"

den er os sød

Anmeld

30. april 2012

Miss Juul

Da jeg var 16+ et eller andet fik vi lavet de kønsscanning, hvor vi også fik nogle 3d billeder med. Så vi smed det på facebook da vi kendte køn og vidste han var som han skulle være osv. :-)

Anmeld

30. april 2012

Princesspigen

Miss Juul skriver:

Da jeg var 16+ et eller andet fik vi lavet de kønsscanning, hvor vi også fik nogle 3d billeder med. Så vi smed det på facebook da vi kendte køn og vidste han var som han skulle være osv. :-)

os en god måde at gøre det på..

vi skal dog ikke vide kønnet eller til køns scanning  men stadig en god ide

Anmeld

30. april 2012

Masig

Princesspigen skriver:

det er helt fair at have den holdning, dog vælger jeg modsat at jeg gerne vil skrive det.. for folk har lidt svært ved at forstå at jeg går og er dårlig hele tiden..

men os fordi jeg har lyst til at skrive det

Ja men de mennesker jeg omgik dengang jeg var dårlig, de fik det jo bare at vide

Men ellers kan du jo lægge et scanningsbillede ind eller skrive noget med at baby godt snart må lægge kvalmen på hylden eller noget i den stil....

Anmeld

30. april 2012

TWT

Jeg har tænkt mig at skrive ;

Babyen vokser, maven gror
Til november skal vi være - far og mor  

Anmeld

30. april 2012

Princesspigen

Masig skriver:

Ja men de mennesker jeg omgik dengang jeg var dårlig, de fik det jo bare at vide

Men ellers kan du jo lægge et scanningsbillede ind eller skrive noget med at baby godt snart må lægge kvalmen på hylden eller noget i den stil....

det var os en god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.