at skrive det på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.851 visninger
37 svar
0 synes godt om
30. april 2012

Princesspigen

hejsa.. ja så er det mig igen

sagen er den at både min mor og svigermor brænder helt vildt for at få lov til at skrive på facebook.. det er sødt nok og jeg har som sådan ikke noget imod det..

men sagen er så den at før de får lov syndes jeg lige som det giver mening at jeg så skriver det der inde først.. nu jeg alligevel bruger facebook en del..

MEN hvad skriver man ? dagens gode nyhed, jeg er gravid ? eller hvordan skriver man det ? ? kom gerne med forslag og gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Clisolka

Princesspigen skriver:

hejsa.. ja så er det mig igen

sagen er den at både min mor og svigermor brænder helt vildt for at få lov til at skrive på facebook.. det er sødt nok og jeg har som sådan ikke noget imod det..

men sagen er så den at før de får lov syndes jeg lige som det giver mening at jeg så skriver det der inde først.. nu jeg alligevel bruger facebook en del..

MEN hvad skriver man ? dagens gode nyhed, jeg er gravid ? eller hvordan skriver man det ? ? kom gerne med forslag og gode råd

Jeg lagde et scanningsbillede ind og skrev "se hvad xxx har gjort ved mig" 

Anmeld

30. april 2012

Princesspigen

Babymor2010 skriver:

Jeg lagde et scanningsbillede ind og skrev "se hvad xxx har gjort ved mig" 

interessandt måde at gøre det på

min egen kusine skrev med det samme hun testede positiv..

Anmeld

30. april 2012

Clisolka

Princesspigen skriver:

interessandt måde at gøre det på

min egen kusine skrev med det samme hun testede positiv..

Jeg ventede til efter NF, for vi havde mistet før, hvor min kæreste fortalte det til alle og enhver 

Anmeld

30. april 2012

Princesspigen

Babymor2010 skriver:

Jeg ventede til efter NF, for vi havde mistet før, hvor min kæreste fortalte det til alle og enhver 

jeg er 16+3 idag så skal snart til min MD scanning

Anmeld

30. april 2012

Mutti2B

Du skal helt klart være den første til at fortælle nyheden. Så må de lige tá det roligt . Og det skal først være når du føler for det.

Jeg troede selv at jeg ville ha lyst til at råbe det til verden ( Facebook ) med det samme, men jeg kunne ikke få mig selv til det. Lige pludselig var det bare for privat og noget jeg nød at have for mig selv. Så det blev først efter md skanningen at jeg bekendte kulør derinde. Så vidste jeg at hun var som hun skulle være

Jeg satte skanningsbilledet ind og skrev : Min søde lille hemmelighed

Anmeld

30. april 2012

Princesspigen

Mutti2B skriver:

Du skal helt klart være den første til at fortælle nyheden. Så må de lige tá det roligt . Og det skal først være når du føler for det.

Jeg troede selv at jeg ville ha lyst til at råbe det til verden ( Facebook ) med det samme, men jeg kunne ikke få mig selv til det. Lige pludselig var det bare for privat og noget jeg nød at have for mig selv. Så det blev først efter md skanningen at jeg bekendte kulør derinde. Så vidste jeg at hun var som hun skulle være

Jeg satte skanningsbilledet ind og skrev : Min søde lille hemmelighed

ja lige precis jeg skal være den første.. godt nok har jeg ikke været til MD men syndes selv jeg er ved at være klar nu 

skal bare lige finde måden

Anmeld

30. april 2012

Princesspigen

30. april 2012

Masig

Ja jeg er så 26 uger henne og har INTET skrevet på fb.... Har hele tiden holdt på at jeg ikke vil skrive noget før jeg har født, da det jo stadig kan nå at gå galt og mange af dem jeg har på fb er nogle jeg ikke snakker så meget med mere (gamle folkeskolekammerater og sådan) og synes ikke lige jeg vil skrive at jeg er gravid for så måske at skulle skrive senere at det gik galt... Det tror jeg selvfølgelig ikke det gør, jeg er ret sikker på lillemanden bliver derinde til det er tid til han skal komme ud og så kommer ud sund og rask, men ja, det er jo bare min holdning....

Men ellers er der jo tusind måder at skrive det på... Du kan jo også bare sige det ligeud som det er, så er der da ingen der er i tvivl

Anmeld

30. april 2012

A.n.onym.

Princesspigen skriver:

op

Jeg skrev: "en stor nyhed kan også være en lille"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.