Hvad skal man have? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

Chevro

Chel1992 skriver:

Hej alle dejlige baby-brugere

Kæresten og jeg har snakket frem og tilbage og er nogen lunde enige om at vi vil begynde PB, næste sommer (YAY )

MEN vil gerne høre nogen af jer damers ide om hvad vi skal have Kæresten og jeg har aftalt at vi skal købe alt da det er et nyt kapitel og så kan vi bruge det til alle vores kommende børn og ikke risikere at min bonusdatters mor lige pludselig kommer og også vil bruge det Men hvad skal vi have? Vi har ikke planer om at købe noget før tiden kommer hvorj eg står med to streger men vi vil gerne spare op da vi begge er på su Så ting og evt en cirka pris på hvad det vil koste fra ny af

Vi har brugt omkring 20.000-25.000 ca. Og INTET er brugt, eller købt over nettet.

Jeg er ikke en der går i genbrugstøj, eller køber brugte ting - så det har jeg heller ikke gjort her.

Har købt en Odder zip barnevogn, som med lift koster 11.000,-
En Sun Tremmeseng til 2.000,-
Römer autostol og base til knap 2.500,-
Babyalarm 1.300,-
Derudover er der madrasser til alt, sengetøj, tøj, dyner, sengerand, tilbehør til barnevognen, sutteflasker, stofbleer mm!!
Derudover kan du godt bruge 1.500 på pusleplads - min kæreste er tømrer og har lavet et i specialmål (: Derfor har jeg ikke købt det.

Vi købte det meste af det i babysam, som er det tætteste for os - og fik selvfølgelig et godt tilbud. Men jeg har ikke sparret på kvaliteten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Turtles

Chel1992 skriver:

Hej alle dejlige baby-brugere

Kæresten og jeg har snakket frem og tilbage og er nogen lunde enige om at vi vil begynde PB, næste sommer (YAY )

MEN vil gerne høre nogen af jer damers ide om hvad vi skal have Kæresten og jeg har aftalt at vi skal købe alt da det er et nyt kapitel og så kan vi bruge det til alle vores kommende børn og ikke risikere at min bonusdatters mor lige pludselig kommer og også vil bruge det Men hvad skal vi have? Vi har ikke planer om at købe noget før tiden kommer hvorj eg står med to streger men vi vil gerne spare op da vi begge er på su Så ting og evt en cirka pris på hvad det vil koste fra ny af

Du kan jo også som vi har gjort købe sådan en start pakke som de vist hedder i enten Ønske børn eller baby sam?

Vi fik en fra ønske børn :
Tremme seng med madras.
baby dyne og pude.¨
senge tøj.
Pusle bord med pusle pude.
hoved hale fad.
barnevogn Brio sport. Med lift og madras til både lift og vogn
Pusle taske, regnslag, myggenet.
Badekar.

Det hele kostede 8.000 Kr.

Anmeld

29. april 2012

Chevro

Glemte pusletasken, til 900,- men den kan også bruges bagefter fra byStroom..

Jeg købte det tætteste på, da jeg er overtroisk - og først vil hente min barnevogn hjem, når han er født. Så når han er født, vil vi ikke skulle ud og køre 50 km efter vores ting!

Anmeld

29. april 2012

mpr

StineW79 skriver:

tremmeseng, madresser, barnevogn ( vi har brio til 8000 kr ) tøj. evt pudslebord, autostol, masser af stof bleer. sutter, bleer, stor ammepude. 

en billiger barnevogn ka sagtens gøre det. men vil helt klart sige at den ska ha punkterefri hjul!!! tremmeseng fra ikea til 500 kr. madresser fra babysam til barnevogn og tremmeseng til ca 2000kr.

i ka leje den første baby autostol i babysam billigt.

stor ammepude til 500kr, ku jeg ik ha undværet.

vi har et brio væghængt puslebord til ca 1400. billiger ka sagtens gøre det eller evt helt undvære, også bare ha en puslehynde.

vi har altid brugt walki talkier fra harald nyborg som baby alarmer til ca 200 kr.

ville ikke købe sutteflasker inden du ved om det bliver nødvendigt. vh stine

tusind tak for dine indputs

Punkterfri hjul? Kan man få det?

Regner dog med at købe flasker fordi jeg er meget i tvivl om jeg vil amme da jeg er meget ømskindet på brystet så vil ikke risikere at jeg skal tvinge mig selv til at amme, hvis det ikke føles behageligt, fordi jeg ikke har købt noget ind

Anmeld

29. april 2012

mpr

Turtles skriver:

Du kan jo også som vi har gjort købe sådan en start pakke som de vist hedder i enten Ønske børn eller baby sam?

Vi fik en fra ønske børn :
Tremme seng med madras.
baby dyne og pude.¨
senge tøj.
Pusle bord med pusle pude.
hoved hale fad.
barnevogn Brio sport. Med lift og madras til både lift og vogn
Pusle taske, regnslag, myggenet.
Badekar.

Det hele kostede 8.000 Kr.

Gud det lyder billigt! Må da nok se godt rundt til den tid for at se om vi ikke kan få noget lige så billigt ^^

Anmeld

29. april 2012

mpr

Chevro skriver:

Vi har brugt omkring 20.000-25.000 ca. Og INTET er brugt, eller købt over nettet.

Jeg er ikke en der går i genbrugstøj, eller køber brugte ting - så det har jeg heller ikke gjort her.

Har købt en Odder zip barnevogn, som med lift koster 11.000,-
En Sun Tremmeseng til 2.000,-
Römer autostol og base til knap 2.500,-
Babyalarm 1.300,-
Derudover er der madrasser til alt, sengetøj, tøj, dyner, sengerand, tilbehør til barnevognen, sutteflasker, stofbleer mm!!
Derudover kan du godt bruge 1.500 på pusleplads - min kæreste er tømrer og har lavet et i specialmål (: Derfor har jeg ikke købt det.

Vi købte det meste af det i babysam, som er det tætteste for os - og fik selvfølgelig et godt tilbud. Men jeg har ikke sparret på kvaliteten.

Dejligt at høre man kan gøre det lidt billigt Vil nemlig heller ikke spare på noget ^^ Og vil helst ikke have noget brugt for så ved jeg at jeg ikke får lov til at købe det men skal genbruge det kæresten og hans eks havde sammen (hvilket jeg ikke har lyst til også fordi hun kan komme og bede om det hvis hun selv skal bruge det en dag igen)

Men er glad for at man kan købe det nyt trods alt uden det bliver alt for dyrt

Anmeld

29. april 2012

mpr

StineW79 skriver:

tremmeseng, madresser, barnevogn ( vi har brio til 8000 kr ) tøj. evt pudslebord, autostol, masser af stof bleer. sutter, bleer, stor ammepude. 

en billiger barnevogn ka sagtens gøre det. men vil helt klart sige at den ska ha punkterefri hjul!!! tremmeseng fra ikea til 500 kr. madresser fra babysam til barnevogn og tremmeseng til ca 2000kr.

i ka leje den første baby autostol i babysam billigt.

stor ammepude til 500kr, ku jeg ik ha undværet.

vi har et brio væghængt puslebord til ca 1400. billiger ka sagtens gøre det eller evt helt undvære, også bare ha en puslehynde.

vi har altid brugt walki talkier fra harald nyborg som baby alarmer til ca 200 kr.

ville ikke købe sutteflasker inden du ved om det bliver nødvendigt. vh stine

Nårh ja hvad med vægt af baby? Hvor meget skal en autostol kunne klare? også så baby ikke skal have den skiftet ud sådan lige med det samme ^^

Anmeld

4. maj 2012

Mom2

Chel1992 skriver:

Jeg er også mest tilhænger af barnevogn men kæresten har jo haft alt før så han er mest tilhænger af kompi fordi så slipper vi for at skulle ud og købe klapvogn når barnet bliver ældre Har det sådan lidt vil ikke spare hvor spares kan bare fordi man kan spare.. Vil gerne have muligheden for at gå med en barnevogn og er glad for at du siger man ikke MÅ have kompivogn i DP så har jeg da lidt mere at trække på

Jaah Ikea er ikke lige et sted vi har mulighed for at komme til :s medmindre der ligger en tæt på Holstebro Så det bliver nok nærmere noget babysam eller lign.

Ja det er ikke en billig affære det er os derfor vi vil spare sammen ellers ved vi godt hvad min børneopsparing ender med at gå til

puha 35.000 :p så er det vist godt at begynde at spare sammen nu ^^

Undskyld jeg spørger dumt men hvad er en voksi?

Lyder som en god ide at spare sammen allerede nu, specielt hvis du VIL købe alt fra ny.

Men 35000 er altså dybt overvurderet! Jeg vil sige en 10000 - 15000. Manden og jeg har selv brugt lige under 10000 og det er med en barnevogn i budgettet til 7000!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.