Chel1992 skriver:
Hej alle dejlige baby-brugere 
Kæresten og jeg har snakket frem og tilbage og er nogen lunde enige om at vi vil begynde PB, næste sommer (YAY
)
MEN vil gerne høre nogen af jer damers ide om hvad vi skal have
Kæresten og jeg har aftalt at vi skal købe alt da det er et nyt kapitel og så kan vi bruge det til alle vores kommende børn og ikke risikere at min bonusdatters mor lige pludselig kommer og også vil bruge det
Men hvad skal vi have? Vi har ikke planer om at købe noget før tiden kommer hvorj eg står med to streger men vi vil gerne spare op da vi begge er på su
Så ting og evt en cirka pris på hvad det vil koste fra ny af 
Vi har brugt omkring 20.000-25.000 ca. Og INTET er brugt, eller købt over nettet.
Jeg er ikke en der går i genbrugstøj, eller køber brugte ting - så det har jeg heller ikke gjort her.
Har købt en Odder zip barnevogn, som med lift koster 11.000,-
En Sun Tremmeseng til 2.000,-
Römer autostol og base til knap 2.500,-
Babyalarm 1.300,-
Derudover er der madrasser til alt, sengetøj, tøj, dyner, sengerand, tilbehør til barnevognen, sutteflasker, stofbleer mm!!
Derudover kan du godt bruge 1.500 på pusleplads - min kæreste er tømrer og har lavet et i specialmål (: Derfor har jeg ikke købt det.
Vi købte det meste af det i babysam, som er det tætteste for os - og fik selvfølgelig et godt tilbud. Men jeg har ikke sparret på kvaliteten.
Anmeld