Hvad skal man have? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

mpr

Joyce1986 skriver:

Mener man kan få en kravlegård fra omkring 500-700 kr.  
Madras til diverse ting, er alt efter hvilken kvalitet man gerne vil have men de kan fåes fra 300 kr til 1400 kr.

Okay tak i kravlegården kan man så få et eller andet til at putte på indersiden? Altså så katten ikke kan komme igennem træmmerne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

JH12

Chel1992 skriver:

Okay tak i kravlegården kan man så få et eller andet til at putte på indersiden? Altså så katten ikke kan komme igennem træmmerne?

Jeg tror ikke katte kan komme igennem de tremmer, da de er lavet sådan at børn ikke kan komme i klemme.. Så er der ikke meget afstand imellem dem..

Anmeld

29. april 2012

L&V

Chel1992 skriver:

Jeg er også mest tilhænger af barnevogn men kæresten har jo haft alt før så han er mest tilhænger af kompi fordi så slipper vi for at skulle ud og købe klapvogn når barnet bliver ældre Har det sådan lidt vil ikke spare hvor spares kan bare fordi man kan spare.. Vil gerne have muligheden for at gå med en barnevogn og er glad for at du siger man ikke MÅ have kompivogn i DP så har jeg da lidt mere at trække på

Jaah Ikea er ikke lige et sted vi har mulighed for at komme til :s medmindre der ligger en tæt på Holstebro Så det bliver nok nærmere noget babysam eller lign.

Ja det er ikke en billig affære det er os derfor vi vil spare sammen ellers ved vi godt hvad min børneopsparing ender med at gå til

puha 35.000 :p så er det vist godt at begynde at spare sammen nu ^^

Undskyld jeg spørger dumt men hvad er en voksi?

Det bider os bare en i måsen hvis man bare spare fordi man kan. Man kan få mange fine brugte barnevogne os.. Ja tænkte nok den med kombi ville være go Du ska bare tænke på at babysam tager det dobbelte for stort set det samme det kan godt betale sig at køre efter det, vi kørte til ålborg bor tæt på viborg men sådan er det jo bare En voksi er en slags sovepose man kan bruge i stedet for lift, man kan os få dem i økonomi klassen hvor de hedder drømmepose eller slee bee

Anmeld

29. april 2012

mpr

Joyce1986 skriver:

Jeg tror ikke katte kan komme igennem de tremmer, da de er lavet sådan at børn ikke kan komme i klemme.. Så er der ikke meget afstand imellem dem..

Tja tænker mere på poter osv ham her er meget legesyg og nysgerrig så han kunne måske godt finde på at tage en pote derind hvis han havde muligheden for det

Anmeld

29. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

tremmeseng, madresser, barnevogn ( vi har brio til 8000 kr ) tøj. evt pudslebord, autostol, masser af stof bleer. sutter, bleer, stor ammepude. 

en billiger barnevogn ka sagtens gøre det. men vil helt klart sige at den ska ha punkterefri hjul!!! tremmeseng fra ikea til 500 kr. madresser fra babysam til barnevogn og tremmeseng til ca 2000kr.

i ka leje den første baby autostol i babysam billigt.

stor ammepude til 500kr, ku jeg ik ha undværet.

vi har et brio væghængt puslebord til ca 1400. billiger ka sagtens gøre det eller evt helt undvære, også bare ha en puslehynde.

vi har altid brugt walki talkier fra harald nyborg som baby alarmer til ca 200 kr.

ville ikke købe sutteflasker inden du ved om det bliver nødvendigt. vh stine

Anmeld

29. april 2012

L&V

Chel1992 skriver:

Amme pude kan man også bruge den i tilfælde af at man ikke kommer til at amme? Og ja selvfølgelig en kravlegård vi har en kat så ja det skal vi helt sikkert have

Ja jeg bruger den når jeg giver flaske til at hvile armen på for hun er stor og tung at sidde med

Anmeld

29. april 2012

JH12

Chel1992 skriver:

Tja tænker mere på poter osv ham her er meget legesyg og nysgerrig så han kunne måske godt finde på at tage en pote derind hvis han havde muligheden for det

Man kan få sådan nogle kravlegårds madresser som dækker lidt af siderne.. (gør vores ihvertfald.)  men eller skal baby jo også have noget at kigge på, også kan man jo købe diverse ting som kunne sættes op af tremmerne, og baby der kunne ligge i midten..

Anmeld

29. april 2012

Chevro

Chel1992 skriver:

Hej alle dejlige baby-brugere

Kæresten og jeg har snakket frem og tilbage og er nogen lunde enige om at vi vil begynde PB, næste sommer (YAY )

MEN vil gerne høre nogen af jer damers ide om hvad vi skal have Kæresten og jeg har aftalt at vi skal købe alt da det er et nyt kapitel og så kan vi bruge det til alle vores kommende børn og ikke risikere at min bonusdatters mor lige pludselig kommer og også vil bruge det Men hvad skal vi have? Vi har ikke planer om at købe noget før tiden kommer hvorj eg står med to streger men vi vil gerne spare op da vi begge er på su Så ting og evt en cirka pris på hvad det vil koste fra ny af

Vi har brugt omkring 20.000-25.000 ca. Og INTET er brugt, eller købt over nettet.

Jeg er ikke en der går i genbrugstøj, eller køber brugte ting - så det har jeg heller ikke gjort her.

Har købt en Odder zip barnevogn, som med lift koster 11.000,-
En Sun Tremmeseng til 2.000,-
Römer autostol og base til knap 2.500,-
Babyalarm 1.300,-
Derudover er der madrasser til alt, sengetøj, tøj, dyner, sengerand, tilbehør til barnevognen, sutteflasker, stofbleer mm!!
Derudover kan du godt bruge 1.500 på pusle

Vi købte det meste af det i babysam, som er det tætteste for os - og fik selvfølgelig et godt tilbud. Men jeg har ikke sparret på kvaliteten.

Anmeld

29. april 2012

mpr

Månsson skriver:

Det bider os bare en i måsen hvis man bare spare fordi man kan. Man kan få mange fine brugte barnevogne os.. Ja tænkte nok den med kombi ville være go Du ska bare tænke på at babysam tager det dobbelte for stort set det samme det kan godt betale sig at køre efter det, vi kørte til ålborg bor tæt på viborg men sådan er det jo bare En voksi er en slags sovepose man kan bruge i stedet for lift, man kan os få dem i økonomi klassen hvor de hedder drømmepose eller slee bee

Os det jeg tænker Og ville være ked af ikke at kunne fortælle et kommende barn at de havde haft en barnevogn Syntes kompivogn lyder lidt som en spare løsning -.-

Desværre det er næsten nød til at være nydt ellers syntes kæresten det er tåbeligt ikke bare at bruge det de havde (ham og hans eks) men jeg vil gerne have noget vi kan sige er VORES så vi kan starte vores kapitel Men ja problemet er bare vi ikke får mulighed for at få bil før jeg får kørekort da han intet har og sandsynligvis ikke får pengene til det lige nu og her Så hvis vi skulle gøre det så skal vi skaffe hjælp med det men det kan selvfølgelig også lade sig gøre hvis vi bare tjekker med folk i god tid

NÅÅÅRH! Tak har undret mig lidt over det førhen men tak

Anmeld

29. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Chel1992 skriver:

vi har 2 katte og har aldrig haft problemer med at de stak poter osv ind til baby, men nu brugte vi så heller ik rigtig vores dyrt indkøbt kravlegård ret meget, så vil klart mene det er en af de ting man heller ik behøver at købe! vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.