Hvad skal man have? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.200 visninger
27 svar
0 synes godt om
29. april 2012

mpr

Hej alle dejlige baby-brugere

Kæresten og jeg har snakket frem og tilbage og er nogen lunde enige om at vi vil begynde PB, næste sommer (YAY )

MEN vil gerne høre nogen af jer damers ide om hvad vi skal have Kæresten og jeg har aftalt at vi skal købe alt da det er et nyt kapitel og så kan vi bruge det til alle vores kommende børn og ikke risikere at min bonusdatters mor lige pludselig kommer og også vil bruge det Men hvad skal vi have? Vi har ikke planer om at købe noget før tiden kommer hvorj eg står med to streger men vi vil gerne spare op da vi begge er på su Så ting og evt en cirka pris på hvad det vil koste fra ny af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

L&V

Chel1992 skriver:

Hej alle dejlige baby-brugere

Kæresten og jeg har snakket frem og tilbage og er nogen lunde enige om at vi vil begynde PB, næste sommer (YAY )

MEN vil gerne høre nogen af jer damers ide om hvad vi skal have Kæresten og jeg har aftalt at vi skal købe alt da det er et nyt kapitel og så kan vi bruge det til alle vores kommende børn og ikke risikere at min bonusdatters mor lige pludselig kommer og også vil bruge det Men hvad skal vi have? Vi har ikke planer om at købe noget før tiden kommer hvorj eg står med to streger men vi vil gerne spare op da vi begge er på su Så ting og evt en cirka pris på hvad det vil koste fra ny af

Altså baby udstyr som barnevogn osv eller hva mener du

Anmeld

29. april 2012

mpr

Altså baby udstyr som barnevogn osv eller hva mener du

Ja og evt en realistisk pris på hvad det kunne komme til at koste fra ny ang barnevogn er det så bedst med kompi eller almindelig og hvilke mærker er gode og hvilke er ikke?

Anmeld

29. april 2012

L&V

Chel1992 skriver:

Ja og evt en realistisk pris på hvad det kunne komme til at koste fra ny ang barnevogn er det så bedst med kompi eller almindelig og hvilke mærker er gode og hvilke er ikke?

Altså jeg ville aldrig købe en kombi pga de små liggemål og dem må du heller ik bruge i dp, som jeg jo ved du er glad ved
Åh det er en smagsag, jeg er absolut ikke til emmaljunga som nok 80% af brugerene her inde er da den kun er støttet på midten og ikke under hele bunden. Jeg ville vælge odder eller brio hvis det var en dyr vogn pris mellem 5-10.000. Jeg har en scandia og er super glad for den den kostede omkring 4000 med lift og pusletaske det ska du købe sep ved de andre. Har os hørt godt om trille som os er en vogn til billige penge.
Men du ska jo ha seng, puslebord, tøjskab der købte vi i ikea for 2500,- med madres. badekar, puslemåtte, pleje ting, støfbleer+tøj, sengetøj, dyner/voksi, babyalarm, legetøj, højstol bum bum kan ik komme på mere.. Men man siger man bruger omkring 35.000 på at invistere i baby

Anmeld

29. april 2012

JH12

Månsson skriver:

Altså jeg ville aldrig købe en kombi pga de små liggemål og dem må du heller ik bruge i dp, som jeg jo ved du er glad ved
Åh det er en smagsag, jeg er absolut ikke til emmaljunga som nok 80% af brugerene her inde er da den kun er støttet på midten og ikke under hele bunden. Jeg ville vælge odder eller brio hvis det var en dyr vogn pris mellem 5-10.000. Jeg har en scandia og er super glad for den den kostede omkring 4000 med lift og pusletaske det ska du købe sep ved de andre. Har os hørt godt om trille som os er en vogn til billige penge.
Men du ska jo ha seng, puslebord, tøjskab der købte vi i ikea for 2500,- med madres. badekar, puslemåtte, pleje ting, støfbleer+tøj, sengetøj, dyner/voksi, babyalarm, legetøj, højstol bum bum kan ik komme på mere.. Men man siger man bruger omkring 35.000 på at invistere i baby

Du har vidst mere eller mindre fået det hele med  

Muligvis en kravlegård, hvis i har dyr..
Ammepude
Madres til seng, Lift og barnevogn

Anmeld

29. april 2012

L&V

Joyce1986 skriver:

Ammepude

Åh ja ammepuden er bare guldværd os til en lille lur til mor regnslag om fluenet

Anmeld

29. april 2012

mpr

Månsson skriver:

Jeg er også mest tilhænger af barnevogn men kæresten har jo haft alt før så han er mest tilhænger af kompi fordi så slipper vi for at skulle ud og købe klapvogn når barnet bliver ældre Har det sådan lidt vil ikke spare hvor spares kan bare fordi man kan spare.. Vil gerne have muligheden for at gå med en barnevogn og er glad for at du siger man ikke MÅ have kompivogn i DP så har jeg da lidt mere at trække på

Jaah Ikea er ikke lige et sted vi har mulighed for at komme til :s medmindre der ligger en tæt på Holstebro Så det bliver nok nærmere noget babysam eller lign.

Ja det er ikke en billig affære det er os derfor vi vil spare sammen ellers ved vi godt hvad min børneopsparing ender med at gå til

puha 35.000 :p så er det vist godt at begynde at spare sammen nu ^^

Undskyld jeg spørger dumt men hvad er en voksi?

Anmeld

29. april 2012

mpr

Månsson skriver:

Åh ja ammepuden er bare guldværd os til en lille lur til mor regnslag om fluenet

Amme pude kan man også bruge den i tilfælde af at man ikke kommer til at amme? Og ja selvfølgelig en kravlegård vi har en kat så ja det skal vi helt sikkert have

Anmeld

29. april 2012

mpr

Joyce1986 skriver:

Ammepude

Hvor meget tror du sådan en tremmeseng koster? og en madras til baby seng?

Anmeld

29. april 2012

JH12

Chel1992 skriver:

Hvor meget tror du sådan en tremmeseng koster? og en madras til baby seng?

Mener man kan få en kravlegård fra omkring 500-700 kr.  
Madras til diverse ting, er alt efter hvilken kvalitet man gerne vil have men de kan fåes fra 300 kr til 1400 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.