min frygt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

tarkoflen

Kay skriver:

se det kunne jeg godt tænke mig en polterarben senere

men ja vendskaber er noget underligt noget... men har det nu ok med det lige pt... for ja hvis de ikke kan rumme at jeg stifter familie så må de jo lade være... sådan er det

Ville ønske jeg kunne komme med gode råd til hvordan man kunne hinte det overfor dem, men den er nok lidt svær

Nej de er slet ikke det værd, hvis de ikke kan rumme noget så smuk som et bryllup og et lille nyt liv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

Kay

tarkoflen skriver:

Ville ønske jeg kunne komme med gode råd til hvordan man kunne hinte det overfor dem, men den er nok lidt svær

Nej de er slet ikke det værd, hvis de ikke kan rumme noget så smuk som et bryllup og et lille nyt liv!

nej det er jo det... men har et par gode kollegaer at snakke med og så kan man måske få lidt venner i mødergruppen?? hvem ved...

Anmeld

1. maj 2012

twinboys

Kay skriver:

jo... altså den store af dem og du er fra sønderjylland ca. ik??

Anmeld

2. maj 2012

Kay

twinboys skriver:

så skal vi jo bare lige passer fyn og taaardarrr....

Anmeld

2. maj 2012

twinboys

Kay skriver:

så skal vi jo bare lige passer fyn og taaardarrr....

jubiiiii hvornår

Anmeld

3. maj 2012

Kay

twinboys skriver:

jubiiiii hvornår

se den var værer.... for jeg kan ikke køre så langt i øjeblikket.... mit bækken er ikke så glad for det der med bil.... og heller ikke tog for det bumler for meget... så det er nok en gang efter lille pigen er kommet ud jeg kan tage den tur igen...

Anmeld

4. maj 2012

twinboys

Kay skriver:

se den var værer.... for jeg kan ikke køre så langt i øjeblikket.... mit bækken er ikke så glad for det der med bil.... og heller ikke tog for det bumler for meget... så det er nok en gang efter lille pigen er kommet ud jeg kan tage den tur igen...

Ja hun skal da med...

Anmeld

6. maj 2012

Kay

twinboys skriver:

Ja hun skal da med...

det skal hun

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.