min frygt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.996 visninger
27 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. april 2012

Kay

ja nu nermer vores vielse sig... og jeg må sige at jeg frygter mere og mere polterarbent...

jeg har ALTID glædet mig til det blev min tur... og skulle rykke nogle grænser.,.. set frem til at skulle rapelle eller springe bungee eller blive trukket efter en speed båd i en badering... eller et eller andet vildt...

men nu sidder jeg her med stor mave... og kan jo ingen ad de ting...  

vi har valgt at blive viet nu og holde festen senere, når vi også holder navngivnings fest...

og lige nu frygter jeg bare at jeg får en polterarbent inden jeg føder der bare er kedelig... og hvor der intet spændende sker...   og samtidig tænker jeg at det er bare total barnligt og uforskammet at tænke sådan og ikke ville blive glad når nu nogle mennesker arangere sådan noget for mig...

på den anden side frygter jeg også at alle bare dropper det hele... så jeg slet ik får en polterarbent... men at det kun er min kæreste der kommer afsted og at jeg bliver total overset  og bare skal side hjemme og føle mig som en total overset tyk flodhest...

frygter lige nu alt omkring polterarbent... og føler mig samtidig pisse uforskammet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

twinboys

Kay skriver:

ja nu nermer vores vielse sig... og jeg må sige at jeg frygter mere og mere polterarbent...

jeg har ALTID glædet mig til det blev min tur... og skulle rykke nogle grænser.,.. set frem til at skulle rapelle eller springe bungee eller blive trukket efter en speed båd i en badering... eller et eller andet vildt...

men nu sidder jeg her med stor mave... og kan jo ingen ad de ting...  

vi har valgt at blive viet nu og holde festen senere, når vi også holder navngivnings fest...

og lige nu frygter jeg bare at jeg får en polterarbent inden jeg føder der bare er kedelig... og hvor der intet spændende sker...   og samtidig tænker jeg at det er bare total barnligt og uforskammet at tænke sådan og ikke ville blive glad når nu nogle mennesker arangere sådan noget for mig...

på den anden side frygter jeg også at alle bare dropper det hele... så jeg slet ik får en polterarbent... men at det kun er min kæreste der kommer afsted og at jeg bliver total overset  og bare skal side hjemme og føle mig som en total overset tyk flodhest...

frygter lige nu alt omkring polterarbent... og føler mig samtidig pisse uforskammet

Nåååårrrh føler med dig... Tag dog en snak med din bedste veninde og fortæl hende hvad du føler... Måske hun kan trylle for dig...

Anmeld

29. april 2012

lycly

Mon ikke dine veninder/din mor/din søster har arrangeret et eller andet? De har garanteret arrangeret et eller andet du SLET ikke havde regnet med - og sikkert noget graviditetsvenligt

Jeg forstår så ikke at du er så nervøs, jeg vil helst IKKE have en polterarbend Skal ikke giftes lige pt, men min bedste veninde snakker tit om at hun har maaange idéer til min polterarbend. Så jeg frygter at få en!

Anmeld

29. april 2012

Kay

twinboys skriver:

Nåååårrrh føler med dig... Tag dog en snak med din bedste veninde og fortæl hende hvad du føler... Måske hun kan trylle for dig...

har ik rigtig en bedste veninde... så tror mest det er min mor og svigerinde der står for det...

Anmeld

29. april 2012

twinboys

Kay skriver:

har ik rigtig en bedste veninde... så tror mest det er min mor og svigerinde der står for det...

Får helt lyst til at blive din bedste veninde og give dig en kæmpe oplevelse når du har født....

Anmeld

29. april 2012

Kay

LunaLykke skriver:

Mon ikke dine veninder/din mor/din søster har arrangeret et eller andet? De har garanteret arrangeret et eller andet du SLET ikke havde regnet med - og sikkert noget graviditetsvenligt

Jeg forstår så ikke at du er så nervøs, jeg vil helst IKKE have en polterarbend Skal ikke giftes lige pt, men min bedste veninde snakker tit om at hun har maaange idéer til min polterarbend. Så jeg frygter at få en!

det er jo fordi jeg godt kan li de der ting... elsker at blive udfordret på den måde... og vil gerne alle de ting... men det kan jeg jo ik rigtig nu...

og jo der er sikkert lavet noget graviditets venneligt... men kan kun forestille mig det bliver kedeligt... har selv skulle arangere polterarbent til en gravid veninde og det blev jo netop meget stille og roligt og ikke det action jeg selv ønsker mig...

ved godt det lydder underligt... men havde glædet mig til at blive drukket i hegnet og udsat for en masse pinlige og grænseoverskridende ting... og tror ik der er nogle der tænker over det...

Anmeld

29. april 2012

Kay

twinboys skriver:

Får helt lyst til at blive din bedste veninde og give dig en kæmpe oplevelse når du har født....

det må du gerne 

har aldrig rigtig haft sådan en... har altid været den der kunne godt med alle... og alle andre var "optaget" og havde hver deres bedste veninde...

Anmeld

29. april 2012

Masig

Jeg kan altså også sagtens melde mig som bedste veninde og lave en super hyggelig og sej polteraben til dig hehe... Men kan godt forstå du er lidt nervøs for hvad de kan finde på, eller ikke finde på måske nærmere.... Men der er jo mange muligheder så mon ikke de finder noget sjovt..

Anmeld

29. april 2012

twinboys

Kay skriver:

det må du gerne 

har aldrig rigtig haft sådan en... har altid været den der kunne godt med alle... og alle andre var "optaget" og havde hver deres bedste veninde...

Så er vi bedste veninder,,.... Skal vi snart ses....

Anmeld

29. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

vi holdte polterarbende for min gravide veninde for 14 dage siden og det var så hyggeligt, selvom det var stille og roligt. vi starttede med at hun sku lære at puste glas, så tog vi i skoven og lavde et lille foto shot til en kalender også vider til en gang wellnes for alle, derefter vider til aftensmad og selskabsleg hjemme hos en anden veninde. det var så hyggeligt.

så håber der er nogen som fejre dig ordenligt alligevel. vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.