Transport af baby hjem fra Hospitalet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

mariamiss6

Mor-til-asta-09 skriver:

Er det ikke gjort ulovligt at bruge lift og liftnet?? synes jeg da jeg har hørt noget om

Aaaaaner det ikke, mine børn er 3 og næsten 5 lol.....

Menman har da lov at håbe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Mor-til-asta-09

mariamiss6 skriver:

Aaaaaner det ikke, mine børn er 3 og næsten 5 lol.....

Menman har da lov at håbe

hehe min herhjemme er 2½.. og jeg mener vi fik afvide de var forbudte da vi skulle købe forskellige ting til hende

Anmeld

29. april 2012

Zeus

EKBJ skriver:

Det kommer den så 

Jeg vil i hvert fald sige, at medmindre der slet ikke er et bagsæde, så skal den ALTID derom og sidde.. Ellers skal airbaggen slås fra foran, men igen, det er kun hvis den overhovedet ikke kan være på bagsædet

Anmeld

29. april 2012

Zeus

EKBJ skriver:

Den SKAL vel ikke være på forsædet?? 

By the way.. Kunne lige se du skulle føde på Haderslev sygehus? Der har jeg også født begge gange, og det var et utroligt kompetent personale der var derude.. til dem

Anmeld

29. april 2012

EKBJ

Zeus skriver:

By the way.. Kunne lige se du skulle føde på Haderslev sygehus? Der har jeg også født begge gange, og det var et utroligt kompetent personale der var derude.. til dem

Jeg har hørt rigtig meget godt om dem!

Anmeld

29. april 2012

EKBJ

Zeus skriver:

Bor du i Haderslev? 

Anmeld

29. april 2012

Zeus

EKBJ skriver:

Jeg har hørt rigtig meget godt om dem!

Jeg husker ikke så meget fra den første fødsel, tror ikke jeg var så godt tilstede i nuet på det tidspunkt Men det forløb godt, uden nogen komplikationer af nogen art.. Jeg kan dog huske, at jeg overraskede jordemoren fordi der snart var vagtskifte, og hun ikke troede hun havde flere fødsler den nat, også fødte jeg lige på 50 min efter jeg var kommet ind, 15 min inden vagtskiftet    

Men fødsel nr 2 husker jeg næsten hvert sekund af, og min jordemor var bare så dejlig! Hun var så god til at guide igennem, og kom med ros og hvad ved jeg, jeg var bare super tryg ved hende.... Er faktisk lidt ked af, at de lukker afdelingen ned derude

Anmeld

29. april 2012

L&V

Mor-til-asta-09 skriver:

Er det ikke gjort ulovligt at bruge lift og liftnet?? synes jeg da jeg har hørt noget om

Lift net er men man kan få nogle der hedder boxett eller easy lift og de er lovlige dog ikke helt så sikre som en alm autostol men tæt på

Anmeld

29. april 2012

Zeus

EKBJ skriver:

Bor du i Haderslev? 

Ja

Anmeld

29. april 2012

EKBJ

Zeus skriver:

Jeg husker ikke så meget fra den første fødsel, tror ikke jeg var så godt tilstede i nuet på det tidspunkt Men det forløb godt, uden nogen komplikationer af nogen art.. Jeg kan dog huske, at jeg overraskede jordemoren fordi der snart var vagtskifte, og hun ikke troede hun havde flere fødsler den nat, også fødte jeg lige på 50 min efter jeg var kommet ind, 15 min inden vagtskiftet    

Men fødsel nr 2 husker jeg næsten hvert sekund af, og min jordemor var bare så dejlig! Hun var så god til at guide igennem, og kom med ros og hvad ved jeg, jeg var bare super tryg ved hende.... Er faktisk lidt ked af, at de lukker afdelingen ned derude

Jeg kender mange af jordemødrene der ude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.