Første gang, hvornår fødte du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

JH12

TrineMine86 skriver:

ja det er længe at gå over tid - og hvis jeg ikke var blevet sat igang, så tror jeg stadig han lå i min mave hehe

jeg gjorde ALT for at gå i fødsel - var såmænd ude på¨en lille løbetur - skurede gulve osv - INTET hjalp

jeg  for at du snart har jeres lille pige i armene

Mange tak..

Jeg holder mig bestemt heller ikke tilbage fra at lave noget..
Har lige gået en rask gåtur på godt 8 km. plus en masse rengøring, og svømning.. men hun virker bare ligeglad..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Frøken J.

Joyce1986 skriver:

HiHi hvor 'fedt' .. og selvfølgelig skulle det da lige passe du slettet dig herinde, også du føder dagen efter, også kan du ikke engang kommer herind og fortælle det, virkelig øv..

Men ja ens tålmodig ryger nok helt når man først rammer terminsdatoen.. Jeg synes allerede det er hårdt nu, og jeg har endnu 9 dage til termin..

Det er noget værre noget Jeg krydser fingre for du føder super snart og ikke går for meget over!!!!

Anmeld

29. april 2012

twinboys

Joyce1986 skriver:

Jeg er lidt nysgerrig efter at hører, hvornår du som første gangs gravid fødte?..

Jeg har selv termin 8. maj og min tålmodighed er simpelthen kommet på prøve, kan snart ikke vente mere, og jeg GLÆDER mig virkelig til at møde min lille pige..

25+0 så meget tidligere end uge 37

Anmeld

29. april 2012

JH12

LOUISEHOBRO skriver:

1.gang 41+3

2. gang 41+0

3. gang 41+4

Jeg kan godt forstå du synes ventetiden er lang. Det syntes jeg også med alle mine dreng. Men ved nr 2 og 3 var det ikke så slemt, da jeg bare begyndte at regne med 14dage over tid (42+0) og derfor blev "postitivt" overrasket, selvom man ligegyldigt hvad vel er ved at være træt af det hele når man nærmer sig terminsdato.

Held og lykke med det hele. Håber snart der sker noget for dig

Det var også vildt du er gået minimum en uge over hver gang, synes ikke man hører om det særlig ofte..

Men ja det hjælper nok at sige +14 dage over tid i sin beregning, og at man har et eller flere børn i forvejen..

Og mange tak

Anmeld

29. april 2012

MorDk

Jeg fødte 39+5 

Anmeld

29. april 2012

Hailiesmom11

Fødte 40+5

Anmeld

29. april 2012

Chiip91

Joyce1986 skriver:

Puha det er også længe at gå over, det er bare det jeg frygter aller mest..  Ventetiden er lang i sig selv ..

Det var os hårdt, men det hele værd
Fik tilgengæld en lyn fødsel

Anmeld

29. april 2012

Ka+Ma=Be

Joyce1986 skriver:

Jeg er lidt nysgerrig efter at hører, hvornår du som første gangs gravid fødte?..

Jeg har selv termin 8. maj og min tålmodighed er simpelthen kommet på prøve, kan snart ikke vente mere, og jeg GLÆDER mig virkelig til at møde min lille pige..

Jeg fødte ved "planlagt" kejsersnit i uge 39+2  

Al held og lykke med den fortstående fødsel 

Anmeld

29. april 2012

JH12

Chiip91 skriver:

Det var os hårdt, men det hele værd
Fik tilgengæld en lyn fødsel

Hvor lang var din fødsel? .. Men det gør jo ikke noget hvis det også går hurtigt..

Anmeld

29. april 2012

JH12

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg fødte ved "planlagt" kejsersnit i uge 39+2  

Al held og lykke med den fortstående fødsel 

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.