Første gang, hvornår fødte du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

JH12

Chiip91 skriver:

Jeg fødte 41+5, bliv sat igang 41+3, så gik 12dage over tid 

Puha det er også længe at gå over, det er bare det jeg frygter aller mest..  Ventetiden er lang i sig selv ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Eliza

Joyce1986 skriver:

Bare iorden  

De kærer små, må MEGET gerne SNART komme til verden..
Jeg tæller virkelig ned til termins dato, så håber  virkelig ikke jeg går over termin, men er alligevel også indstillet på det væreste..

Jeg hepper gerne på dig 

kunne græde snot da min termins dato kom.... og gik igen!! 

lidt som at bestille en pakke der bare ikke kom! 

blev sadt igang 41+3 og der kom han så også ud få timer efter..

Anmeld

29. april 2012

Frøken J.

Joyce1986 skriver:

Hehe nej det kan jeg godt forstå, jeg frygter også jeg skal gå over ..
Bare ventetiden indtil termin er LANG, men dagene bagefter må være endnu værre..

Seriøst, jeg var en sur og nederen k....ing til sidst! Blev faktisk så sur til sidst jeg slettede mig herinde Hahahaha!!! Fordi alle dem jeg snakkede med herinde fødte, også dem der havde termin senere end mig. Var virkelig ubehagelig at snakke med til sidst Det værste var at jeg ville logge ind igen da jeg havde født, men kunne først logge ind 4 døgn efter sletning, så jeg kunne ikke gå ind og fortælle jeg havde født!

Det værste? Slettede mig søndag aften i vrede.. Fødte formiddagen efter!

Anmeld

29. april 2012

JH12

Eliza skriver:

Jeg hepper gerne på dig 

kunne græde snot da min termins dato kom.... og gik igen!! 

lidt som at bestille en pakke der bare ikke kom! 

blev sadt igang 41+3 og der kom han så også ud få timer efter..

Ja jeg kan lige se så rammer man endelig den skønne terminsdato som man har ventet på i 9 måneder, og der sker bare ingenting, det må være en øv følelse..

Jeg ved godt det er meget usædvanligt man føder til tiden, men alligevel, man vil jo helst ikke gå over ihvertfald ..

Anmeld

29. april 2012

TrineMine86

Joyce1986 skriver:

Jeg er lidt nysgerrig efter at hører, hvornår du som første gangs gravid fødte?..

Jeg har selv termin 8. maj og min tålmodighed er simpelthen kommet på prøve, kan snart ikke vente mere, og jeg GLÆDER mig virkelig til at møde min lille pige..

kan godt huske utålmodigheden

jeg fødte 42+0

blev sat igang tirsdag 41+4 og fødte fredag aften 42+0 kl 21.25 ved akut kejsersnit...

Anmeld

29. april 2012

Sara.

Første gang: 41+0

Anden gang: 41+5

Anmeld

29. april 2012

JH12

Frøken J. skriver:

Seriøst, jeg var en sur og nederen k....ing til sidst! Blev faktisk så sur til sidst jeg slettede mig herinde Hahahaha!!! Fordi alle dem jeg snakkede med herinde fødte, også dem der havde termin senere end mig. Var virkelig ubehagelig at snakke med til sidst Det værste var at jeg ville logge ind igen da jeg havde født, men kunne først logge ind 4 døgn efter sletning, så jeg kunne ikke gå ind og fortælle jeg havde født!

Det værste? Slettede mig søndag aften i vrede.. Fødte formiddagen efter!

HiHi hvor 'fedt' .. og selvfølgelig skulle det da lige passe du slettet dig herinde, også du føder dagen efter, også kan du ikke engang kommer herind og fortælle det, virkelig øv..

Men ja ens tålmodig ryger nok helt når man først rammer terminsdatoen.. Jeg synes allerede det er hårdt nu, og jeg har endnu 9 dage til termin..

Anmeld

29. april 2012

morpåthurø

1.gang 41+3

2. gang 41+0

3. gang 41+4

Jeg kan godt forstå du synes ventetiden er lang. Det syntes jeg også med alle mine dreng. Men ved nr 2 og 3 var det ikke så slemt, da jeg bare begyndte at regne med 14dage over tid (42+0) og derfor blev "postitivt" overrasket, selvom man ligegyldigt hvad vel er ved at være træt af det hele når man nærmer sig terminsdato.

Held og lykke med det hele. Håber snart der sker noget for dig

Anmeld

29. april 2012

JH12

TrineMine86 skriver:

kan godt huske utålmodigheden

jeg fødte 42+0

blev sat igang tirsdag 41+4 og fødte fredag aften 42+0 kl 21.25 ved akut kejsersnit...

Puha, 14 dage over tid  ..  Håber da virkelig der sker noget inden .. Men alt kan ske ..

Anmeld

29. april 2012

TrineMine86

Joyce1986 skriver:

Puha, 14 dage over tid  ..  Håber da virkelig der sker noget inden .. Men alt kan ske ..

ja det er længe at gå over tid - og hvis jeg ikke var blevet sat igang, så tror jeg stadig han lå i min mave hehe

jeg gjorde ALT for at gå i fødsel - var såmænd ude på¨en lille løbetur - skurede gulve osv - INTET hjalp

jeg  for at du snart har jeres lille pige i armene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.