Første gang, hvornår fødte du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

AnnaK89

Chikita88 skriver:

Ja det lidt spændene  det ser også ud til vi skal føde på samme sygehus hjørring sygehus ??

Haha - ej hvor underligt
Men ja det skal vi da vist

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

-Sigrid-

Jeg var meget gennemsnits-agtig og fødte 40+4 ligesom gennemsnittet af førstegangsfødende

Anmeld

29. april 2012

chael

Fødte første gang 40+6

*C

Anmeld

29. april 2012

132319

34+1

Anmeld

29. april 2012

Frøken J.

Joyce1986 skriver:

Jeg er lidt nysgerrig efter at hører, hvornår du som første gangs gravid fødte?..

Jeg har selv termin 8. maj og min tålmodighed er simpelthen kommet på prøve, kan snart ikke vente mere, og jeg GLÆDER mig virkelig til at møde min lille pige..

41+1.. det var jeg IKKE tilfreds med! Men havde en hurtig og nem fødsel, det var nok min belønning!

Anmeld

29. april 2012

Muffinmus

fik nr 1 40+0, så lige på dagen:-)

nr 2 kom 38+0

og nr 3....ja,nu er jeg gået ind i uge 41 og ingen baby, så her er der vist ingen logik i det.

Anmeld

29. april 2012

K&S

Joyce1986 skriver:

Jeg er lidt nysgerrig efter at hører, hvornår du som første gangs gravid fødte?..

Jeg har selv termin 8. maj og min tålmodighed er simpelthen kommet på prøve, kan snart ikke vente mere, og jeg GLÆDER mig virkelig til at møde min lille pige..

Jeg fødte 38+0

Anmeld

29. april 2012

MortilCilas

Jeg gik til 41+3

Anmeld

29. april 2012

JH12

Frøken J. skriver:

41+1.. det var jeg IKKE tilfreds med! Men havde en hurtig og nem fødsel, det var nok min belønning!

Hehe nej det kan jeg godt forstå, jeg frygter også jeg skal gå over ..
Bare ventetiden indtil termin er LANG, men dagene bagefter må være endnu værre..

Anmeld

29. april 2012

JH12

MariaE skriver:

fik nr 1 40+0, så lige på dagen:-)

nr 2 kom 38+0

og nr 3....ja,nu er jeg gået ind i uge 41 og ingen baby, så her er der vist ingen logik i det.

Sender da lige en  MASSE Ve-støv til dig så, bare du lige aflever det tilbage igen bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.