Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chikita88 skriver: Ja det lidt spændene det ser også ud til vi skal føde på samme sygehus hjørring sygehus ??
Ja det lidt spændene det ser også ud til vi skal føde på samme sygehus hjørring sygehus ??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg var meget gennemsnits-agtig og fødte 40+4 ligesom gennemsnittet af førstegangsfødende
34+1
Joyce1986 skriver: Jeg er lidt nysgerrig efter at hører, hvornår du som første gangs gravid fødte?.. Jeg har selv termin 8. maj og min tålmodighed er simpelthen kommet på prøve, kan snart ikke vente mere, og jeg GLÆDER mig virkelig til at møde min lille pige..
Jeg er lidt nysgerrig efter at hører, hvornår du som første gangs gravid fødte?..
Jeg har selv termin 8. maj og min tålmodighed er simpelthen kommet på prøve, kan snart ikke vente mere, og jeg GLÆDER mig virkelig til at møde min lille pige..
fik nr 1 40+0, så lige på dagen:-)
nr 2 kom 38+0
og nr 3....ja,nu er jeg gået ind i uge 41 og ingen baby, så her er der vist ingen logik i det.
Jeg fødte 38+0
Jeg gik til 41+3
Frøken J. skriver: 41+1.. det var jeg IKKE tilfreds med! Men havde en hurtig og nem fødsel, det var nok min belønning!
41+1.. det var jeg IKKE tilfreds med! Men havde en hurtig og nem fødsel, det var nok min belønning!
Hehe nej det kan jeg godt forstå, jeg frygter også jeg skal gå over .. Bare ventetiden indtil termin er LANG, men dagene bagefter må være endnu værre..
MariaE skriver: fik nr 1 40+0, så lige på dagen:-) nr 2 kom 38+0 og nr 3....ja,nu er jeg gået ind i uge 41 og ingen baby, så her er der vist ingen logik i det.
Sender da lige en MASSE Ve-støv til dig så, bare du lige aflever det tilbage igen bagefter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128