Et forsigtigt hurra efter 2 år...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

Koen.

MoarHvidovre skriver:

Stort tillykke og jeg er sikker på, at det holder

Vi var igennem det samme lige inde, at vi skulle have nr. 2. NU var det nok og jeg var top motiveret for, at NU skulle det være NU og det tog ikke mange dage, så sov vores søn i sin egen seng hver nat.

tusind tak og fedt at høre andre os klarede det

og ja nu skulle det bare være, for i stedet for at glæde mig mere og mere til lillebror kom blev jeg faktisk bare mere stresset MEN nu kan han bare komme an

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Vidunderligeunger

hvorfor giver I hende sutten, Er hun ikke to år? Misforstå ikke min tone, ved ikke hvordan jeg ellers skal skrive det.. Men vi har selv en på to år, hun har tre sutter i sin seng, så hvis hun vågner uden, så finder hun selv en.Kunne det ikke lade sig gøre hos jer? 

udover det så synes jeg det lyder dejligt med søvn i øjnene efter to år. det er længe I har holdt ud må man sige  

Anmeld

30. april 2012

Koen.

MAJ*MOR skriver:

hvorfor giver I hende sutten, Er hun ikke to år? Misforstå ikke min tone, ved ikke hvordan jeg ellers skal skrive det.. Men vi har selv en på to år, hun har tre sutter i sin seng, så hvis hun vågner uden, så finder hun selv en.Kunne det ikke lade sig gøre hos jer? 

udover det så synes jeg det lyder dejligt med søvn i øjnene efter to år. det er længe I har holdt ud må man sige  

Vi har prøvet at ligge sutter rundt i sengen, men hun tager dem ikke selv og ellers får hun dem skubbet ud

men ja det er virkelig skønt med søvn

Anmeld

30. april 2012

Vidunderligeunger

tanja. skriver:

Vi har prøvet at ligge sutter rundt i sengen, men hun tager dem ikke selv og ellers får hun dem skubbet ud

men ja det er virkelig skønt med søvn

det kunne I måske øve med hende? Eller måske lægge en skål inden for rækkevidde, lige uden for sengen på et bord, med sutter I, så viser I hende den om aftenen når I putter og får hende til at tage sutten til nat selv, så hun har det i fingrene.. Det hjalp her, da Alberte skubbede dem ud.. Nu har hun sutten i munden stort set hele natten :/

Anmeld

30. april 2012

Mumto3

tanja. skriver:

Tak ja, vi har været gode til at lade hende sove hos os det indrømmer jeg blankt, men hun har virket som om hun har haft brug for trygheden så det har vi jo selvfølgelig givet hende.. men hun sover nu selv og klager ikke over det og sover skønt om natten, så ja det var vist den rette tid til at der skete noget nyt

Selvom det har været benhårdt for jer, så er det da bare fantastisk at I har lyttet til hende, og givet hende lov til at sove hos jer! Selv kan jeg slet ikke holde børn ud i sengen når jeg er gravid.

-og det er jo perfekt at hun nu er klar til at komme på eget værelse og sover godt om natten når nu en lillebror melder sin ankomst lige om lidt.

Anmeld

30. april 2012

Tulle28

tanja. skriver:

Lige præcis, men det er det der med overskudet efter ingen søvn bare har gjort man ikke havde lyst til kampen men ja nu har hun sovet godt en hel uge!!! Det har vi ikke prøvet før

Kender det så godt:-) Min datter er 25 mdr og sover heller igennem, men slet ikke så slemt som jeres. Men dejligt når man pludselig får noget der ligner en hel nats søvn - så er man lidt bedre rustet til de mindre gode nætter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.