Et forsigtigt hurra efter 2 år...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

Mumto3

Tillykke! det lyder til at både I forældre og jeres datter var klar til en forandring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Koen.

Tulle28 skriver:

Hvor er det dejligt for jer - så kan barn nr. 2 bare komme an!! Og så tænker man... Hvorfor f... gjorde vi ikke det noget før? Ikke?:-)

Lige præcis, men det er det der med overskudet efter ingen søvn bare har gjort man ikke havde lyst til kampen men ja nu har hun sovet godt en hel uge!!! Det har vi ikke prøvet før

Anmeld

30. april 2012

Koen.

Mumto3 skriver:

Tillykke! det lyder til at både I forældre og jeres datter var klar til en forandring.

Tak ja, vi har været gode til at lade hende sove hos os det indrømmer jeg blankt, men hun har virket som om hun har haft brug for trygheden så det har vi jo selvfølgelig givet hende.. men hun sover nu selv og klager ikke over det og sover skønt om natten, så ja det var vist den rette tid til at der skete noget nyt

Anmeld

30. april 2012

Loa

Fedest!!!

Betyder det der er håb for os andre så? Isabella er 2 år om to måneder, og sover heller ikke igennem 

Anmeld

30. april 2012

Koen.

Loa skriver:

Fedest!!!

Betyder det der er håb for os andre så? Isabella er 2 år om to måneder, og sover heller ikke igennem 

sender en masse søvnige energier jeres vej Det er bare SÅ hårdt til tider at rende opppe hver evig eneste nat, så føler virkelig med jer

Anmeld

30. april 2012

Clisolka

Hvor skønt!! Jeg  for at det fortsætter 

Anmeld

30. april 2012

Koen.

Babymor2010 skriver:

Hvor skønt!! Jeg  for at det fortsætter 

tak håber vi virkelig os

Anmeld

30. april 2012

Janni.

Lærke er bare en sej pige med seje forældre.  for at i klarer det! Det er så godt af jer. 

Anmeld

30. april 2012

Koen.

Janni. skriver:

Lærke er bare en sej pige med seje forældre.  for at i klarer det! Det er så godt af jer. 

tak kære søs, ja det er bare så fedt og meget tiltrængt synes vi

Anmeld

30. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke og jeg er sikker på, at det holder

Vi var igennem det samme lige inde, at vi skulle have nr. 2. NU var det nok og jeg var top motiveret for, at NU skulle det være NU og det tog ikke mange dage, så sov vores søn i sin egen seng hver nat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.