ja piger, nu kommer jeg ud med det og håber ikke jeg bliver ramt af dårlig karma over mit pral

Lærke blev 2 år den 11 april, og det der søvn har aldrig sagt hende noget og har sovet som vinden blæser

på en god nat var vi kun oppe ved hende 3-4 gange men på de dårlige ca. hver 1/2 time, dog har der været meget få enkle nætter hvor hun kun er vågnet 1 gang, men kan tælles på en hånd!
Hun havde fået den MEGET dårlige vane at ville drikke af sin sutteflaske KONSTANT om natten, så måtte os skifte hende 2-3 gange så hun ikke tissede igennem.. vi havde prøvet alt for at afvænne hende det drikkeri, bare aldrig en direkte kold tyrke fordi hun skreg og skreg og det holdte mit hjerte IKKE til

men natten mellem søndag og mandag i denne uge vi er ved at gå ud af tog bare kegler, hun vågnede med 15-20 min. mellemrum og ville drikke og da klokken slog 2.30 ville hun ikke sove mere

hun keglede rundt i sengen indtil 4.30 hvor jeg overgav mig og vi stod op! Men vi var jo begge smadret som aldrig før, hun nåede dog en lur inden DP og jeg går hjemme pga graviditet (uge.39) så jeg kunne os indhente søvn om dagen.. Men alle de tanker om hvordan jeg skulle klare 2 børn uden søvn, at de måske vågnede på skift ovs. gjorder at NU skulle det slutte om hun så skulle skrige hele natten

Nat 1 mand-tirs: vi træk hendes sengetid 30 min, hun sov fra 20.30-1.30 hvor der kun stod vand klar til hende, hun brokkede sig højlydt til klokken var 2.00 og sov så til5.30

nat 2 tirs-ons: sov 20.30-6.00 med kun 2 gange sut og en lille tår vand

nat 3 ons-tors: sov fra 20.30- 5.15 med 2 opvågninger og INGEN vand

nat 4 tors-fred: sov igen som en drøm!
nat 5:fre-lør: sov fra 20.00-5.40 vågnede kun kl 00.00 og fik sutten

nat 6 i nat WUHUUU: Sov fra 20.00-6.30 vågnede kun kl 4.30 for at få sutten

Er det okay at JUBLE bare LIDT????

Nu kan lillebror bare komme an for det stressfakta at de begge vågner er forhåbeligt væk

tak fordi i gad læse med så langt, skulle bare dele min glæde efter SÅÅÅÅÅÅ lang tids dårlig søvn!!