Jer der har været gravide mere end to gange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2012

Mira0911

Anonym skriver:

Ja det er godt nok hårdt at det skal være så slemt for nogle når andre bare kan gå næsten kvalmeløse gennemen graviditet. Så er det klart du er forbeholden og når man så har børn i forvejen skal man jo også være der for dem og så får man dårlig samvittighed, så det er forståeligt du ikke rigtig har mod på det.

Jeps... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

1. gang: Madlede, ømme bryster og kvalme.
2. gang: Kvalme
3. gang: Ømme bryster og madstop (kan pludselig bliver overmæt)

Så mine ligner ikke hinanden

Næ det svinger da noget. Så du har altså slet ikke haft kvalme 3 gang overhovedet?

Anmeld

28. april 2012

Lullaby

Anonym skriver:

Næ det svinger da noget. Så du har altså slet ikke haft kvalme 3 gang overhovedet?

Nej ikke sådan så jeg har tænkt at det var pga graviditeten. Den er kommet efter mad og sådan og så kan det lige så godt have været at jeg har spist for meget

Anmeld

28. april 2012

chael

Har 1 pige og 2 drenge.

Og drengenes graviditeter har været ret ens.

Med min datter var jeg meget til søde sager og tog voldsomt på.

Med drengene var jeg til frisk frugt og grønt.

Havde let kvalme med min datter og mega meget med drengene

*C

Anmeld

28. april 2012

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Nej ikke sådan så jeg har tænkt at det var pga graviditeten. Den er kommet efter mad og sådan og så kan det lige så godt have været at jeg har spist for meget

Ja det kan da sagtens give kvalme at spise for meget. Men ekstra sult følger jo lidt en når man er gravid og det ka være lidt svært at styre.

Anmeld

28. april 2012

aarhusfreak85

Hejsa

Dette er min 4. graviditet.

1.Pige. Kvalme dagen lang med opkastninger hvem gang i de første 4 mdr, ekstremt træt, ædeflip af clemmentiner (en kasse hver anden dag) og en plade marabou appelsin krokant om dagen. tog 35 kg på.

2. Dreng. Kvalme de første 4 mdr. opkastninger, fik lyst til kaffe kunne ikke lide det(det kan jeg stadig ikke) og ekstremt træt. provokeret abort i uge 21+1 grundet rygmarvsbrok.

3. Dreng. kvalme de første 3 mdr enkelte opkastninger, ædeflip af appelsiner og ekstremt træt.

4. H*n? næsten ingen kvalme, en smule om eftermiddagen, ingen opkastninger endnu, ædeflip af vandmelon, mistet trangen til sukker og cola (har været cola-holiker), enormt ømme bryster der er vokset (det har de ikke gjort de andre gange), blødning i uge 9+4 og ekstremt træt hele dagen.

så det eneste der sådan set er ens alle 4 gange er at jeg har været/er ekstremt træt...

Så ens graviditeter kan være helt vildt forskellige...

Anmeld

29. april 2012

frk andreasen

Anonym skriver:

Ja hvordan har Jeres graviditetessymptomer været fra gang til gang? Altså ved jo man siger ingen graviditet er ens, men følger man ikke lidt et nogenlunde mønster i sine graviditeter, med måske mindre forskelle i fx træthedsniveau, ømme bryster eller specielle madvaner? Det kan jeg godt forholde mig til, men hvad med fx kvalme og opkastninger? Kan man fx godt risikere at have opkastninger i en graviditet og ikke i en anden?

Bare nysgerrig på om jeg evt kan forvente noget andet denne gang måske.

med min 1 graviditet havde jeg næsten ingen symp de første 3 mdr. kun få gange opkast derefter svag kvalme- en pige

2 gang gik til grunde men lidt kvalme

3 gang dødsyg af kvalme og opkast fra 7+ til 14 stykker - en dreng

4 gang er begyndt at have kvalme er 7+0 nu

knus tanja

Anmeld

29. april 2012

Anonym trådstarter

frk andreasen skriver:

med min 1 graviditet havde jeg næsten ingen symp de første 3 mdr. kun få gange opkast derefter svag kvalme- en pige

2 gang gik til grunde men lidt kvalme

3 gang dødsyg af kvalme og opkast fra 7+ til 14 stykker - en dreng

4 gang er begyndt at have kvalme er 7+0 nu

knus tanja

Ja det lyder da noget forskelligt også. Og TILLYKKE med graviditeten. Er selv et sted mellem 6-7 uge og ka godt mærke kvalmen er tiltagende nu. Men det er jo trods alt rart at mærke man er gravid og det ikke kun er to streger, man skal forholde sig til.

Anmeld

29. april 2012

frk andreasen

Anonym skriver:

Ja det lyder da noget forskelligt også. Og TILLYKKE med graviditeten. Er selv et sted mellem 6-7 uge og ka godt mærke kvalmen er tiltagende nu. Men det er jo trods alt rart at mærke man er gravid og det ikke kun er to streger, man skal forholde sig til.

tak og selv tillykke

jeg begynder osse så småt at tro på det nu. når kvalmen er kommet. og min mave er vokset en del allerede..  skal d 7 til  1 undersøgelse. så får jeg endelig en lægelig termin og vandre journal

Anmeld

29. april 2012

Anonym trådstarter

Ja det er dejligt ligesom at få det på skrift med termin og det hele. Ska også snart have bestilt tid. Ville bare gerne have lidt flere symptomer som er ved at komme nu.

Men det blir jo lidt spænende med et december barn og hvor tæt på julen det kan gå hen og blive. Her siger den d. 20 december.

Hvornår kan du beregne dig frem til din termin ligger?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.