Jer der har været gravide mere end to gange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.012 visninger
24 svar
0 synes godt om
28. april 2012

Anonym trådstarter

Ja hvordan har Jeres graviditetessymptomer været fra gang til gang? Altså ved jo man siger ingen graviditet er ens, men følger man ikke lidt et nogenlunde mønster i sine graviditeter, med måske mindre forskelle i fx træthedsniveau, ømme bryster eller specielle madvaner? Det kan jeg godt forholde mig til, men hvad med fx kvalme og opkastninger? Kan man fx godt risikere at have opkastninger i en graviditet og ikke i en anden?

Bare nysgerrig på om jeg evt kan forvente noget andet denne gang måske.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

Lotzen

Da jeg ventede begge mine piger havde jeg ingen kvalme, denne gang venter jeg en dreng, og har kvalme konstant

Anmeld

28. april 2012

Mira0911

Jeg har været gravid 2 gange og havde 2 ens graviditeter... 

Anmeld

28. april 2012

Clisolka

Første gang jeg var gravid havde jeg masser af kvalme og ømme bryster - anden gang ømme bryster og minimum kvalme. 3. gang næsten ingen kvalme og ømme bryster. Jeg har ingen opkastninger haft 

Anmeld

28. april 2012

Anonym trådstarter

Lotzen skriver:

Da jeg ventede begge mine piger havde jeg ingen kvalme, denne gang venter jeg en dreng, og har kvalme konstant

Ok, jamen der er jo også nogen der siger det kan føles anderledes når det er et andet køn man venter. Det var da lidt sjovt..

Anmeld

28. april 2012

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Jeg har været gravid 2 gange og havde 2 ens graviditeter... 

Ja sådan har mine også været, så derfor tænker man jo at det nok vil være sådan igen forudsat graviditeten er vellykket..

Anmeld

28. april 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Første gang jeg var gravid havde jeg masser af kvalme og ømme bryster - anden gang ømme bryster og minimum kvalme. 3. gang næsten ingen kvalme og ømme bryster. Jeg har ingen opkastninger haft 

Ok, det er som om du får det bedre fra gang til gang så. Det er da meget lækkert..

Anmeld

28. april 2012

Mira0911

Anonym skriver:

Ja sådan har mine også været, så derfor tænker man jo at det nok vil være sådan igen forudsat graviditeten er vellykket..

Ja sådan tænker jeg også, har valgt at jeg ikke skal have flere børn, jeg frygter så meget at det ville være det samme som de 2 andre... Begge graviditeter lå jeg i sengen fra start til slut, opkast og kvalme hver dag frem til fødslen... Om aften havde jeg ædegilde.. 

Alt hvad der hed handle, hente/bringe den store osv, det hang på min kæreste hele vejen igennem... 

Anmeld

28. april 2012

Lullaby

1. gang: Madlede, ømme bryster og kvalme.
2. gang: Kvalme
3. gang: Ømme bryster og madstop (kan pludselig bliver overmæt)

Så mine ligner ikke hinanden

Anmeld

28. april 2012

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Ja sådan tænker jeg også, har valgt at jeg ikke skal have flere børn, jeg frygter så meget at det ville være det samme som de 2 andre... Begge graviditeter lå jeg i sengen fra start til slut, opkast og kvalme hver dag frem til fødslen... Om aften havde jeg ædegilde.. 

Alt hvad der hed handle, hente/bringe den store osv, det hang på min kæreste hele vejen igennem... 

Ja det er godt nok hårdt at det skal være så slemt for nogle når andre bare kan gå næsten kvalmeløse gennemen graviditet. Så er det klart du er forbeholden og når man så har børn i forvejen skal man jo også være der for dem og så får man dårlig samvittighed, så det er forståeligt du ikke rigtig har mod på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.