Uro i benene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.917 visninger
22 svar
0 synes godt om
27. april 2012

Masig

Lider rigtig meget af uro i benene om aftenen (og kramper om natten).... Nogle der har nogle smarte tricks til hvordan jeg lindrer det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

TrineMine86

Masig skriver:

Lider rigtig meget af uro i benene om aftenen (og kramper om natten).... Nogle der har nogle smarte tricks til hvordan jeg lindrer det?

smæk benene op i vejret om aftenen (helt op) - og jeg fandt ud af at hvis jeg ikke strakte mig i sengen om morgen, så fik jeg ikke krampe i benene  

ved ikke om det vil hjælpe på dig - men du kan da prøve

Anmeld

27. april 2012

EKBJ

Masig skriver:

China Balm fra Tigeren smør det på om aftenen inden du går i seng.. det køler nemlig rigtig godt.. det var en stor succes her!! Og bruger det stadig rigtig meget her sidst i graviditeten..

Anmeld

27. april 2012

EKBJ

Masig skriver:

Husk at massér det rigtig godt ind i benene.. så hjælper det nemlig bedre.. 

Anmeld

28. april 2012

Masig

TrineMine86 skriver:

smæk benene op i vejret om aftenen (helt op) - og jeg fandt ud af at hvis jeg ikke strakte mig i sengen om morgen, så fik jeg ikke krampe i benene  

ved ikke om det vil hjælpe på dig - men du kan da prøve

Jeg gør også hvad jeg kan for at undgå at strække ud i benene om natten og morgenen for så kommer krampen også... Men det var også mere uroen om aftenen jeg tænkte på... Det er rigtig slemt når jeg ligger og slapper af på sofaen om aftenen nemlig...

Anmeld

28. april 2012

Masig

EKBJ skriver:

China Balm fra Tigeren smør det på om aftenen inden du går i seng.. det køler nemlig rigtig godt.. det var en stor succes her!! Og bruger det stadig rigtig meget her sidst i graviditeten..

Ok, det vil jeg da lige prøve.. Skal forbi en Tigeren idag, så kan da lige se om de har det

Anmeld

28. april 2012

EKBJ

Masig skriver:

Ok, det vil jeg da lige prøve.. Skal forbi en Tigeren idag, så kan da lige se om de har det

der står godt nok det ikke må bruges til store husoverflader, men der er altså ikke sket noget ved at jeg har taget der på mine lægmuskler.. 

Anmeld

28. april 2012

OverTheRainbow

Hejsa!

Jeg tog en magnesium hvis jeg havde uro... Det hjalp gevaldigt...

Anmeld

28. april 2012

JH12

Øv, det har jeg også døjet med..

Jeg gik en lang tur inden jeg gik i seng, og ellers prøv at have benene op af..

Krampen har jeg desværre ingen råd til, andet end prøv at strække ud nogle gange i løbet af dagen, har læst det skulle virke, men det synes jeg ikke det har gjord på mig..

håber du finder en løsning..

Anmeld

28. april 2012

Mom2

Du skal begynde på at lave vene pumpe øvelser.

Fandt det her, se det lige igennem engang, det virker

http://www.hvidovrehospital.dk/menu/Afdelinger/Fysio-+og+Ergoterapeutisk+Afdeling/Fysioterapi/Graviditet+og+f%C3%B8dsel/Tr%C3%A6ning+efter+f%C3%B8dslen/Venepumpeovelser.htm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.