Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tanjadamgaard skriver: Ihh tøser, det lyder sgu ellers super lækkert meen KBH er også får langt fra mig, bare for et par timers forkælelse desværre. Det ville ellers have været super hyggeligt at møde jer allesammen
Ihh tøser, det lyder sgu ellers super lækkert meen KBH er også får langt fra mig, bare for et par timers forkælelse desværre. Det ville ellers have været super hyggeligt at møde jer allesammen
mener også der er nogle fra fyn og sønderjylland i termins grupen i kunne jo også slå jer sammen og lave noget??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis I ik allerede har været på forkælelses tur, så er jeg dælme også frisk!!!
Men mon man kan finde et sted, hvor de har plads til at mange tykke trunter, på een gang!?!?
De skal jo ha de der brikse med hul til mave og babser..
Tilmeldt skriver: Hvis I ik allerede har været på forkælelses tur, så er jeg dælme også frisk!!! Men mon man kan finde et sted, hvor de har plads til at mange tykke trunter, på een gang!?!? De skal jo ha de der brikse med hul til mave og babser..
vi har ik været afsted crille ville finde ud af noget... men tror jeg har glemt at huske hende på det midt i eksamenerne
crille skriver: Msåke vi skulle se på et sted i Kbh? Så er der måske flere der gerne vil med? Ik fordi, der er ik langt fra mig til Lyngby, så det ike noget problem heller
Msåke vi skulle se på et sted i Kbh? Så er der måske flere der gerne vil med? Ik fordi, der er ik langt fra mig til Lyngby, så det ike noget problem heller
huske huske huske
Kay skriver: vi har ik været afsted crille ville finde ud af noget... men tror jeg har glemt at huske hende på det midt i eksamenerne
Ha ha.. Det er sguda også op af bakke..
Crille har glemt det, og du har glemt at huske hende på det!! Hi hi hi...
Tilmeldt skriver: Ha ha.. Det er sguda også op af bakke.. Crille har glemt det, og du har glemt at huske hende på det!! Hi hi hi...
hihi jeps... det er den der ammehjerne på forskud
men tror du er velkommen til at finde et sted hvis det er
helst noget med hovedbunds og fodmassage
Kay skriver: huske huske huske
Uhh good one..
Sad og lurede den anden dag, men kom aldrig frem til noget konkret og nu kom jeg fra det igen.. og har bonussønnen i den her weekend, så er ved at være træt nu.. Har lovet manden en hovedbundsmassage og så er det vist bare afslapning på sofaen.. Prøver at huske at se på det i morgen
crille skriver: Uhh good one.. Sad og lurede den anden dag, men kom aldrig frem til noget konkret og nu kom jeg fra det igen.. og har bonussønnen i den her weekend, så er ved at være træt nu.. Har lovet manden en hovedbundsmassage og så er det vist bare afslapning på sofaen.. Prøver at huske at se på det i morgen
oki... prøver at huske at huske dig på det i morgen
Kay skriver: oki... prøver at huske at huske dig på det i morgen
Suuuuuper ide
crille skriver: Suuuuuper ide
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128