Drømmer om massage og wellness...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

Kay

crille skriver:

Tak, jeg kan ikke copy paste og så gav jeg lidt hurtigt op på at linke.. hihi 

hvorfor kan du ik det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

crille

Kay skriver:

hvorfor kan du ik det

Ved ikke, den siger noget med at man skal bruge tasteturet og jeg kan ikke huske genvejen  

Anmeld

25. maj 2012

Kay

crille skriver:

Ved ikke, den siger noget med at man skal bruge tasteturet og jeg kan ikke huske genvejen  

ctrl og c er copy

ctrl og v er paste

bruger aldrig andet en tastaturet til det... hihi

Anmeld

31. maj 2012

MaleneLarsen

Slynger lige nogle mulige datoer ud:

Lørdag den 9.juni
Mandag den 11.juni
Onsdag den 13.juni
Mandag den 18.juni
Fredag den 22.juni

Så kan jeg ikke mere i denne måned.

Hvad siger I andre?

Anmeld

31. maj 2012

MaleneLarsen skriver:

Slynger lige nogle mulige datoer ud:

Lørdag den 9.juni
Mandag den 11.juni
Onsdag den 13.juni
Mandag den 18.juni
Fredag den 22.juni

Så kan jeg ikke mere i denne måned.

Hvad siger I andre?

Vi skal på ferie i uge 25 og 26, så helst D. 11. eller 13. her!  Og bedst om formiddagen, mens Lisa er i DP!

Anmeld

31. maj 2012

crille

Kan sagtens forstå, hvis der er flere der syntes det ville være skønt om formiddagen. Jeg går bare først på barsel slut juni, så kan kun weekender i juni og ellers skal vi lige snige os ind i august, men så kan det også clashe med jeres terminer ikke? 

Anmeld

31. maj 2012

Kay

crille skriver:

Kan sagtens forstå, hvis der er flere der syntes det ville være skønt om formiddagen. Jeg går bare først på barsel slut juni, så kan kun weekender i juni og ellers skal vi lige snige os ind i august, men så kan det også clashe med jeres terminer ikke? 

hihi jo min er d. 7 august

Anmeld

2. juni 2012

crille

Hvad tænker i med datoer? Jeg er godt øm i rygge, så skal have taget mig sammen til at bestille en tid.. Men passer det med at andre vil med, så det da klart mest hyggeligt  

D. 9. om eftermiddagen kan jeg godt, men skal til 3d om formiddagen og spise lunch med manden. Spørgsmålet er også om de har tid så tæt på. Nå first thing first, hvordan tænker i med hensyn til dato?

Anmeld

3. juni 2012

Kay

crille skriver:

Hvad tænker i med datoer? Jeg er godt øm i rygge, så skal have taget mig sammen til at bestille en tid.. Men passer det med at andre vil med, så det da klart mest hyggeligt  

D. 9. om eftermiddagen kan jeg godt, men skal til 3d om formiddagen og spise lunch med manden. Spørgsmålet er også om de har tid så tæt på. Nå first thing first, hvordan tænker i med hensyn til dato?

jeg kan alle dagene undtagen d. 22 da det er dagen før jeg skal giftes... og har lidt andet jeg skal nå den dag

Anmeld

4. juni 2012

crille skriver:

Hvis du går på barsel i Juni, så kunne vi vel godt find en formiddag i Juli!?

Min mand arbejder nemlig mest om eftermiddagen/aftenen, så det er mere bøvlet for mig, med en eftermiddags tid!  Men det er ikke fuldstændigt udelukket, hvis folk gerne vil igang!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.