Drømmer om massage og wellness...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

crille

Msåke vi skulle se på et sted i Kbh? Så er der måske flere der gerne vil med? Ik fordi, der er ik langt fra mig til Lyngby, så det ike noget problem heller  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Kay

MaleneLarsen skriver:

Okay Ja, det har jeg set på nettet... Jeg kommer gerne derind af en dag

så skal vi bare finde et sted... og finde ud af om der er andre der vil med

Anmeld

29. april 2012

MaleneLarsen

Kay skriver:

så skal vi bare finde et sted... og finde ud af om der er andre der vil med

Ja lad os da lige få arrangeret det! Men det er jo lettest det er jer der bor derinde omkring der finder det? Bare der er hovedbundsmassage så er jeg glad

Anmeld

30. april 2012

Kay

crille skriver:

Msåke vi skulle se på et sted i Kbh? Så er der måske flere der gerne vil med? Ik fordi, der er ik langt fra mig til Lyngby, så det ike noget problem heller  

jeps kender du nogle gode steder???

Anmeld

30. april 2012

Kay

MaleneLarsen skriver:

Ja lad os da lige få arrangeret det! Men det er jo lettest det er jer der bor derinde omkring der finder det? Bare der er hovedbundsmassage så er jeg glad

ja mig og crille må igang med at finde noget inc hovedbunds massage

Anmeld

30. april 2012

crille

Kay skriver:

jeps kender du nogle gode steder???

Var inde på et rigtig hyggeligt sted på bryggen for et års tid siden, men ved ikke lige hvilke behandlinger de har. Må lige se på det, men sidder i opgaveskrivning, så ved ikke lige hvornår det bliver. Giv mig endelig en reminder, hvis jeg ikke snart vender tilbage med nogel forslag  

Anmeld

30. april 2012

Kay

crille skriver:

Var inde på et rigtig hyggeligt sted på bryggen for et års tid siden, men ved ikke lige hvilke behandlinger de har. Må lige se på det, men sidder i opgaveskrivning, så ved ikke lige hvornår det bliver. Giv mig endelig en reminder, hvis jeg ikke snart vender tilbage med nogel forslag  

skal jeg nok

Anmeld

30. april 2012

MaleneLarsen

Kay skriver:

ja mig og crille må igang med at finde noget inc hovedbunds massage

Det er bare super på duper!

Anmeld

30. april 2012

nielsen80

KBH er nok lidt langt væk for mig, da jeg bor i Kolding. Æv sådan en god gang forkælese lyder ellers ikke tosset

Anmeld

30. april 2012

Tanjadamgaard

MaleneLarsen skriver:

Nogen der kan anbefale gode steder til dette? Er der nogen der evt. vil med? Kunne være hyggeligt at være flere gravide.

Ihh tøser, det lyder sgu ellers super lækkert meen KBH er også får langt fra mig, bare for et par timers forkælelse desværre. Det ville ellers have været super hyggeligt at møde jer allesammen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.