Nej nej nej nej :'( ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

BabyMiracle <3

Tusind tak alle sammen, har virkelig brug for alle de krammer i giver 
Det er hårdt, er heldigvis en stærk pige, så håber jeg kommer igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Lone Jakobsen

27. april 2012

Jonatansmor

BabyMiracle <3 skriver:

Puha..
Jeg var til scanning igår fordi jeg blødte ret meget, de scannede mig indvendig og kunne ikke se noget foster, overhovedet.. Kun den sæk den har lagt i, og dens madpakke.. Men føj hvor er det ubehageligt ..
Havde godt selv på fornemmelsen af der ikke var et levede foster, men at få det sort på hvidt er mega hårdt. ..
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv .. Jeg er fuldstændig græde færdig, har ondt, og synes ikke det er fedt at jeg skal gå hjemme og selv "komme ud med det døde foster" .. det er ubehageligt at jeg hver 5. minut går på toilet og der kommer klumper ud, jeg synes ikke det er fedt at jeg ved "mit barn" ryger direkte i toilettet
Jeg har så svært ved at forholde mig til at det er mig den er gal med .. Jeg har PCO, vi prøvede at blive gravide i over 2 år, det lykkedes naturligt, og bum, nu kan vi sku starte forfra.. Hvis jeg overhovedet har lyst til det.. Jeg føler mig opbrugt, føler ikke jeg vil kunne gå igennem det samme igen ..
Tak hvis du læste så langt, ville egentlig bare have lidt luft

Du får titusinde

Anmeld

27. april 2012

Tona

BabyMiracle <3 skriver:

Puha..
Jeg var til scanning igår fordi jeg blødte ret meget, de scannede mig indvendig og kunne ikke se noget foster, overhovedet.. Kun den sæk den har lagt i, og dens madpakke.. Men føj hvor er det ubehageligt ..
Havde godt selv på fornemmelsen af der ikke var et levede foster, men at få det sort på hvidt er mega hårdt. ..
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv .. Jeg er fuldstændig græde færdig, har ondt, og synes ikke det er fedt at jeg skal gå hjemme og selv "komme ud med det døde foster" .. det er ubehageligt at jeg hver 5. minut går på toilet og der kommer klumper ud, jeg synes ikke det er fedt at jeg ved "mit barn" ryger direkte i toilettet
Jeg har så svært ved at forholde mig til at det er mig den er gal med .. Jeg har PCO, vi prøvede at blive gravide i over 2 år, det lykkedes naturligt, og bum, nu kan vi sku starte forfra.. Hvis jeg overhovedet har lyst til det.. Jeg føler mig opbrugt, føler ikke jeg vil kunne gå igennem det samme igen ..

Årh søde dig...hvor er det frygteligt synd for dig. Jeg håber snart at det lysner for dig igen og at du får dit drømmebarn

Anmeld

27. april 2012

Camillos

BabyMiracle <3 skriver:

Puha..

åhhhh neeeeej  Kender selv følelsen alt for godt! Fat mod der er altså håb forude.. Har selv Pco, vi er blevet gravide selv, dog har jeg tabt mig 12 kg inden, og været på metformin! Har tabt 4 gange før.. men nu sidder den der er 15+1 idag! så det kan lade sig gøre! 

Jeg føler virkelig med dig, selvom jeg ved det er svært at tro på det lykkes så prøv! det virkede for mig 

Ps du er velkommen til at skrive Pb hvis du vil høre mere om mit "behandlings forløb" med PCO! 

Anmeld

27. april 2012

BabyMiracle <3

Tusind tusind tak alle sammen, det varmer virkelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.