Nej nej nej nej :'( ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.579 visninger
25 svar
0 synes godt om
27. april 2012

BabyMiracle <3

Puha..
Jeg var til scanning igår fordi jeg blødte ret meget, de scannede mig indvendig og kunne ikke se noget foster, overhovedet.. Kun den sæk den har lagt i, og dens madpakke.. Men føj hvor er det ubehageligt ..
Havde godt selv på fornemmelsen af der ikke var et levede foster, men at få det sort på hvidt er mega hårdt. ..
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv .. Jeg er fuldstændig græde færdig, har ondt, og synes ikke det er fedt at jeg skal gå hjemme og selv "komme ud med det døde foster" .. det er ubehageligt at jeg hver 5. minut går på toilet og der kommer klumper ud, jeg synes ikke det er fedt at jeg ved "mit barn" ryger direkte i toilettet
Jeg har så svært ved at forholde mig til at det er mig den er gal med .. Jeg har PCO, vi prøvede at blive gravide i over 2 år, det lykkedes naturligt, og bum, nu kan vi sku starte forfra.. Hvis jeg overhovedet har lyst til det.. Jeg føler mig opbrugt, føler ikke jeg vil kunne gå igennem det samme igen ..
Tak hvis du læste så langt, ville egentlig bare have lidt luft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

metski83

BabyMiracle <3 skriver:

Puha..
Jeg var til scanning igår fordi jeg blødte ret meget, de scannede mig indvendig og kunne ikke se noget foster, overhovedet.. Kun den sæk den har lagt i, og dens madpakke.. Men føj hvor er det ubehageligt ..
Havde godt selv på fornemmelsen af der ikke var et levede foster, men at få det sort på hvidt er mega hårdt. ..
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv .. Jeg er fuldstændig græde færdig, har ondt, og synes ikke det er fedt at jeg skal gå hjemme og selv "komme ud med det døde foster" .. det er ubehageligt at jeg hver 5. minut går på toilet og der kommer klumper ud, jeg synes ikke det er fedt at jeg ved "mit barn" ryger direkte i toilettet
Jeg har så svært ved at forholde mig til at det er mig den er gal med .. Jeg har PCO, vi prøvede at blive gravide i over 2 år, det lykkedes naturligt, og bum, nu kan vi sku starte forfra.. Hvis jeg overhovedet har lyst til det.. Jeg føler mig opbrugt, føler ikke jeg vil kunne gå igennem det samme igen ..

Det er jeg virkelig ked af at høre. 

Du får lige et kæmpe knus 

Håber det bedste for jer 

Anmeld

27. april 2012

Ditte-3

ved ik hvad jeg skal skrive men vil ik gå her fra uden at give dig et

Anmeld

27. april 2012

tarkoflen

BabyMiracle <3 skriver:

Puha..

Åhh det er da næsten ikke til at bære, har ikke selv prøvet det, men ville ikke gå uden at sende et kæmpe i din retning!

Har I overvejet at skulle i behandling, når nu det har taget så lang tid? For det er da næsten ikke til at bære, at det har været så svært for jer?

Men husk, du kan blive gravid, og måske I bare skal have lidt hjælp til få det til at gå lidt hurtigere?

fra en der selv er i behandling.

Anmeld

27. april 2012

babymus77

Stort kram til dig.... Håber det går hurtig og smertefrit for dig!!! Ønsker og krydser for jer i snart må stå med to fine streger igen ;-)

Anmeld

27. april 2012

BabyMiracle <3

tarkoflen skriver:

Åhh det er da næsten ikke til at bære, har ikke selv prøvet det, men ville ikke gå uden at sende et kæmpe i din retning!

Har I overvejet at skulle i behandling, når nu det har taget så lang tid? For det er da næsten ikke til at bære, at det har været så svært for jer?

Men husk, du kan blive gravid, og måske I bare skal have lidt hjælp til få det til at gå lidt hurtigere?

fra en der selv er i behandling.

Tusind tak
Jeg har sagt fra jeg fandt ud af jeg havde ekstremt svært ved at blive gravid, at jeg aldrig vil i behandling, jeg kan ikke forklarer ordenligt, hvorfor.. Men det skal jeg bare ikke.. Jeg kan og vil selv.. Og sådan har jeg altid haft det

Anmeld

27. april 2012

BabyMiracle <3

metski83 skriver:

Det er jeg virkelig ked af at høre. 

Du får lige et kæmpe knus 

Håber det bedste for jer 

Tusind tak

Anmeld

27. april 2012

BabyMiracle <3

Ditte-3 skriver:

ved ik hvad jeg skal skrive men vil ik gå her fra uden at give dig et

Tusind tak

Anmeld

27. april 2012

BabyMiracle <3

babymus77 skriver:

Stort kram til dig.... Håber det går hurtig og smertefrit for dig!!! Ønsker og krydser for jer i snart må stå med to fine streger igen ;-)

Tusind tak..
Det er desværre ikke smertefrit, har SÅ ondt, har aldrig haft så ondt

Anmeld

27. april 2012

Oliver,Troia&Wictor

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.