Nej nej nej nej :'( ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

Ciss

BabyMiracle <3 skriver:

Puha..
Jeg var til scanning igår fordi jeg blødte ret meget, de scannede mig indvendig og kunne ikke se noget foster, overhovedet.. Kun den sæk den har lagt i, og dens madpakke.. Men føj hvor er det ubehageligt ..
Havde godt selv på fornemmelsen af der ikke var et levede foster, men at få det sort på hvidt er mega hårdt. ..
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv .. Jeg er fuldstændig græde færdig, har ondt, og synes ikke det er fedt at jeg skal gå hjemme og selv "komme ud med det døde foster" .. det er ubehageligt at jeg hver 5. minut går på toilet og der kommer klumper ud, jeg synes ikke det er fedt at jeg ved "mit barn" ryger direkte i toilettet
Jeg har så svært ved at forholde mig til at det er mig den er gal med .. Jeg har PCO, vi prøvede at blive gravide i over 2 år, det lykkedes naturligt, og bum, nu kan vi sku starte forfra.. Hvis jeg overhovedet har lyst til det.. Jeg føler mig opbrugt, føler ikke jeg vil kunne gå igennem det samme igen ..
Tak hvis du læste så langt, ville egentlig bare have lidt luft

!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

FruK

Åh, det gør mig ondt.

Kan så levende sætte mig ind i, hvordan du har det.

Anmeld

27. april 2012

babymus77

BabyMiracle <3 skriver:

Tusind tak..
Det er desværre ikke smertefrit, har SÅ ondt, har aldrig haft så ondt

Ja det er smertefuldt både for krop og sind:-( Håber det bedste for dig!!!!! Og at det må gå hurtigt så det kan blive overstået.... Knuss

Anmeld

27. april 2012

tarkoflen

BabyMiracle <3 skriver:

Tusind tak
Jeg har sagt fra jeg fandt ud af jeg havde ekstremt svært ved at blive gravid, at jeg aldrig vil i behandling, jeg kan ikke forklarer ordenligt, hvorfor.. Men det skal jeg bare ikke.. Jeg kan og vil selv.. Og sådan har jeg altid haft det

Kan godt forstå, at du vil selv, og det har jeg fuld respekt for! Vi er jo heldigvis forskellige jeg ved at jeg ikke kan få børn selv, så jeg tager imod det hjælp jeg kan få men jeg har fuld respekt for, at der er andre, der vælger anderledes!

Men nu ved du, at du kan blive gravid, og så skal det også nok komme igen, når du er kommet ovenpå efter den her hårde oplevelse!

Mange og tanker sendes din vej

Anmeld

27. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Vil ikk gå uden du får et knus
Og så krydser for det lykkes fuld ud næste gang...
Knus

Anmeld

27. april 2012

MMOGM

BabyMiracle <3 skriver:

Puha..
Jeg var til scanning igår fordi jeg blødte ret meget, de scannede mig indvendig og kunne ikke se noget foster, overhovedet.. Kun den sæk den har lagt i, og dens madpakke.. Men føj hvor er det ubehageligt ..
Havde godt selv på fornemmelsen af der ikke var et levede foster, men at få det sort på hvidt er mega hårdt. ..
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv .. Jeg er fuldstændig græde færdig, har ondt, og synes ikke det er fedt at jeg skal gå hjemme og selv "komme ud med det døde foster" .. det er ubehageligt at jeg hver 5. minut går på toilet og der kommer klumper ud, jeg synes ikke det er fedt at jeg ved "mit barn" ryger direkte i toilettet
Jeg har så svært ved at forholde mig til at det er mig den er gal med .. Jeg har PCO, vi prøvede at blive gravide i over 2 år, det lykkedes naturligt, og bum, nu kan vi sku starte forfra.. Hvis jeg overhovedet har lyst til det.. Jeg føler mig opbrugt, føler ikke jeg vil kunne gå igennem det samme igen ..

Du får lige en kæmpe krammer herfra

Øv for en oplevelse, ved godt at ingen ord trøster overhoved.  men ville ikke gå herfra uden at sende et knus

Anmeld

27. april 2012

BabyHL

Det skal nok lykkes..

Anmeld

27. april 2012

Flowers

BabyMiracle <3 skriver:

Puha..

Åh hvor forfærdeligt har selv prøvet både SA og MA, og ved hvor forfærdelig en følelse det er. Håber du snart kommer ovenpå igen, sådan noget tager tid

Anmeld

27. april 2012

Troldemommi

sender dig et knus, det må være meget hårdt men jeg håber du kommer igennem det og senere får din baby

Monica

Anmeld

27. april 2012

Line8700

Ved slet ikke hvad jeg skal skrive til dig søde, men kunne ikke gå herfra uden at give dig en masse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.