blandings hvalpe sælges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

B&J

Princesspigen skriver:

spørgsmålet er hvor langt ned hun kan og vil gå i pris da det jo koster en del med fodder, udstyr, dyrlæger regninger osv..

som det er pt går hun ikke under 5000 kr.. men må se tiden an

Ja men det er jo desværre det der følger med når man får hvalpe men man skal jo også huske på at uægte hvalpe ikke altid kan få et hjem når de er så dyre desværre...

ville sku ønske jeg havde de penge eller hun gav dem væk så ville vi gerne ha givet den et super godt hjem men håber helt klart på hun får prisen for dem og hun får dem solgt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Mira0911

Nååh... Uh det er farligt at se for mig... Elsker dyr... Må ikke have mere end 1 hund og 1 kat her... 

Anmeld

29. april 2012

Ma-lu

Princesspigen skriver:

jeg vil give dig ret, så dyrt er det heller ikke og ja hun tager nok lidt for meget overpris for dem især år det er blandinger

og nej ikke en eneste er solgt eller reseveret endnu.. så regner med hun nok snart går lidt mere ned i pris men kan jo ikke love noget

Hun skal også luge huske på at pludselig er hugamle'gsmlr'amle og så er de slet ik til at komme af med til prisen.. 

Lidt ligesom 'sidste salgsdato'  

PØJ pøj , dejlige er de ....

Anmeld

29. april 2012

Annana89

De er simpelthen alt for kære de små klumper der;0)

Men ja er enig i at prisen er hØj for en blanding, men altså hvis man kigger på diverse salgssider med hunde så tager folk bare helt enormt meget for deres blandinger eller tavleløse hunde! Det er jo heltvanvittigt når man går ind og kigger hvad priser de ligger i. Mig og manden fik næsten et chok efter vores hund måtte aflives her i marts og vi for noget tid siden så, så småt begyndte at kigge efter hund igen. 

Anmeld

29. april 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Så ska i jo bare ha en schnauzer elle bomulds hund de er allergi venlige min mor og svigerfar kan nemlig heller ik tåle dyr men chili hunden kan de godt tåle.. Sjovt i godt kan ha kat så for det plejer da være værre

han reagerer på kattene men ikke så slemt..

hunde reagerer han noget voldsommere på.. men de hunde der er hel eller delvis allergi venlige er gerne mellen eller helt små hunde som ikke siger os noget.. så ingen hund til os

Anmeld

29. april 2012

Princesspigen

B&J skriver:

Ja men det er jo desværre det der følger med når man får hvalpe men man skal jo også huske på at uægte hvalpe ikke altid kan få et hjem når de er så dyre desværre...

ville sku ønske jeg havde de penge eller hun gav dem væk så ville vi gerne ha givet den et super godt hjem men håber helt klart på hun får prisen for dem og hun får dem solgt

sødt af dig og tak skal du have

Anmeld

29. april 2012

Princesspigen

Ma-lu skriver:

Hun skal også luge huske på at pludselig er hugamle'gsmlr'amle og så er de slet ik til at komme af med til prisen.. 

Lidt ligesom 'sidste salgsdato'  

PØJ pøj , dejlige er de ....

ja lige precis, og tak skal du have

Anmeld

29. april 2012

ap1310

Det var dyrt for en blandings hvalp!! Men super søde

Anmeld

29. april 2012

L&V

Princesspigen skriver:

han reagerer på kattene men ikke så slemt..

hunde reagerer han noget voldsommere på.. men de hunde der er hel eller delvis allergi venlige er gerne mellen eller helt små hunde som ikke siger os noget.. så ingen hund til os

Det har du ret i så er der hvis kun en ricensnauzer, den er ret så stor

Anmeld

29. april 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Det har du ret i så er der hvis kun en ricensnauzer, den er ret så stor

godt nok er den stor men (ikke for at fornærme nogle) den er godt nok grim  (sorry)

så desværre ingen hund til os.. men vi venter første barn og har 3 katte det må være rigeligt..  

især med tanke på vi er 2 allergi mennesker så baby har en risiko for også at have eller få allergi..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.