blandings hvalpe sælges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

L&V

Princesspigen skriver:

de er nu over 7 uger gamle og skal væk når de er 10 uger.. 15 maj.. så virkeligheden må jo snart gå op for hende

Årh wow ja så ska hun da se at få fingeren ud ellers bliver det da netop en dyr fornøjelse for hende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

SjeBets

Månsson skriver:

Tror du ska citere det indlæg du svare på

Hov undskyld kommentere ikke så meget så glemmer det da det er det eneste forum jeg kommer på vi gør det i  

Anmeld

29. april 2012

SjeBets

Princesspigen skriver:

de er ikke taget ved kejsersnit...

det er bare flere der tror det grundet prisen..

jeg kan kun sige hvad min faster siger hun vil have for dem.. det er jo hendes hunde

nej ved godt du "bare" er budbringeren, håber de bliver solgt og hun bliver tilfreds med hvad hun får, de er super søde ... vil gerne have sådan en lille bitte hund som kontrast til min giga køter ...  

Men har ikke tid desværre til en mere

Anmeld

29. april 2012

L&V

SjeBets skriver:

Hov undskyld kommentere ikke så meget så glemmer det da det er det eneste forum jeg kommer på vi gør det i  

Det er heller ik altid til at finde ud af

Anmeld

29. april 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Årh wow ja så ska hun da se at få fingeren ud ellers bliver det da netop en dyr fornøjelse for hende..

lang historie kort..

hendes tæve er ægte med tavle, men ikke kåret så hun kan vidst ikke bruge tavlen til noget..

hendes første kuld var ægte chuiaua so hun fik 10.000 stykket for uden tavler  

næste kuld os ægte uden tavler men de ligede ikke ægte så hun ku ik komme af med dem og måtte til sidst næsten forære dem væk.. (det lærte hun ikke af) dem ville hun os ha haft 10.000 for..

nu har hun lavet en underlig blanding hvis du spørger mig og tror så hun kan få 8000 kr for dem.. jeg tror måske hun er lidt naiv  trods hun faktis er i 30érne så bliver hun åbenbart ikke klogere.. hun har indset hun ikke får 8000 og er gået ned på 6000 men fra start har jeg ment hun sku noge lægere ned..

Anmeld

29. april 2012

Princesspigen

SjeBets skriver:

nej ved godt du "bare" er budbringeren, håber de bliver solgt og hun bliver tilfreds med hvad hun får, de er super søde ... vil gerne have sådan en lille bitte hund som kontrast til min giga køter ...  

Men har ikke tid desværre til en mere

gigi køter ? må jeg spørge hvad du har for en ?  

nej desværre når man ikke har tiden men hellere at man indser det end dem der anskaffer og så går af med dem igen efter kort tid

Anmeld

29. april 2012

L&V

Princesspigen skriver:

lang historie kort..

hendes tæve er ægte med tavle, men ikke kåret så hun kan vidst ikke bruge tavlen til noget..

hendes første kuld var ægte chuiaua so hun fik 10.000 stykket for uden tavler  

næste kuld os ægte uden tavler men de ligede ikke ægte så hun ku ik komme af med dem og måtte til sidst næsten forære dem væk.. (det lærte hun ikke af) dem ville hun os ha haft 10.000 for..

nu har hun lavet en underlig blanding hvis du spørger mig og tror så hun kan få 8000 kr for dem.. jeg tror måske hun er lidt naiv  trods hun faktis er i 30érne så bliver hun åbenbart ikke klogere.. hun har indset hun ikke får 8000 og er gået ned på 6000 men fra start har jeg ment hun sku noge lægere ned..

Nej det gør hun da hvis ik så.. Kommer jo os an på tiden, engang var de vildt populære det er jo ikke så galt mere.. Tror 4000 ville være en mere ralistisk pris.

Nej tavle uden kåringer kan man ik bruge til noget

Anmeld

29. april 2012

SjeBets

Princesspigen skriver:

gigi køter ? må jeg spørge hvad du har for en ?  

nej desværre når man ikke har tiden men hellere at man indser det end dem der anskaffer og så går af med dem igen efter kort tid

Det er en boxer/douge de bordeaux blanding, han ligner en boxer i farve og aftegn, dog har han ikke den maste snude. men han har en douge´s størrelse.  

( douge de bordeaux er sådan en hund som fra turner og hund hvis du har set den med tom hanks gammel gammel film)

Anmeld

29. april 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Nej det gør hun da hvis ik så.. Kommer jo os an på tiden, engang var de vildt populære det er jo ikke så galt mere.. Tror 4000 ville være en mere ralistisk pris.

Nej tavle uden kåringer kan man ik bruge til noget

vil givedigret i at 4000 kr er en mere fair pris men ja kan jo ik rigtigt gøre så meget ved det

men tror nu nok at hvis hun ikke har fået afsat nogle den 15 maj at hun så går ned på 4000 kr.. mne nu må vi se

Anmeld

29. april 2012

Princesspigen

SjeBets skriver:

Det er en boxer/douge de bordeaux blanding, han ligner en boxer i farve og aftegn, dog har han ikke den maste snude. men han har en douge´s størrelse.  

( douge de bordeaux er sådan en hund som fra turner og hund hvis du har set den med tom hanks gammel gammel film)

googlede den lige. sku lig se om jeg huskede rigtig  

lyder som en skøn og stor hund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.