blandings hvalpe sælges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

L&V

Princesspigen skriver:

vil givedigret i at 4000 kr er en mere fair pris men ja kan jo ik rigtigt gøre så meget ved det

men tror nu nok at hvis hun ikke har fået afsat nogle den 15 maj at hun så går ned på 4000 kr.. mne nu må vi se

Ja mon ikke.. Ih hvor ville jeg gerne ha en hvalp mere til min chili hund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Ja mon ikke.. Ih hvor ville jeg gerne ha en hvalp mere til min chili hund

du er måske mulig køber hvis hun går ned på 4000 ?

eller er det bare en ønske tanke ?  

Anmeld

29. april 2012

SjeBets

Princesspigen skriver:

googlede den lige. sku lig se om jeg huskede rigtig  

lyder som en skøn og stor hund

er han også super familie hund, elsker ungerne, samtidlig er han meget beskyttende, vi bor lige ud til en meget befolket vej, og han siger aldrig noget til folk går forbi, men går de ind på vores grund så bliver han stor og markere at det er hans grund. Til vi siger god for dem. 

Han er perfekt¨til det vi skal bruge en hund til .... 

Anmeld

29. april 2012

Princesspigen

SjeBets skriver:

er han også super familie hund, elsker ungerne, samtidlig er han meget beskyttende, vi bor lige ud til en meget befolket vej, og han siger aldrig noget til folk går forbi, men går de ind på vores grund så bliver han stor og markere at det er hans grund. Til vi siger god for dem. 

Han er perfekt¨til det vi skal bruge en hund til .... 

det er jo en dejlig ting  

Anmeld

29. april 2012

L&V

Princesspigen skriver:

du er måske mulig køber hvis hun går ned på 4000 ?

eller er det bare en ønske tanke ?  

Nej de er super søde men jeg ska ha med tavle også ska det være en som hende vi har

Anmeld

29. april 2012

blomst84

Åhhhh er helt vild med den mørke af dem men ja 6000 er desværre for dyrt, der kan man få en med stamtavle.... 

Anmeld

29. april 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Nej de er super søde men jeg ska ha med tavle også ska det være en som hende vi har

forstår dig godt  hvad er hende i har for en ?

Anmeld

29. april 2012

L&V

Princesspigen skriver:

forstår dig godt  hvad er hende i har for en ?

Hun er en hvid dværgschnauzer, skøn race der ikke fælder og som bare har krudt i røven og Laura elsker sin hund

Anmeld

29. april 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Hun er en hvid dværgschnauzer, skøn race der ikke fælder og som bare har krudt i røven og Laura elsker sin hund

de er os nogle sjove små hunde

har selv en fransk bulldog uden tavle, dog som dele hund med min far så den bor hos ham.. og desværre kan kæresten ikke tåle hund  øv, så her i huset bliver det kun vores katte..

Anmeld

29. april 2012

L&V

Princesspigen skriver:

de er os nogle sjove små hunde

har selv en fransk bulldog uden tavle, dog som dele hund med min far så den bor hos ham.. og desværre kan kæresten ikke tåle hund  øv, så her i huset bliver det kun vores katte..

Så ska i jo bare ha en schnauzer elle bomulds hund de er allergi venlige min mor og svigerfar kan nemlig heller ik tåle dyr men chili hunden kan de godt tåle.. Sjovt i godt kan ha kat så for det plejer da være værre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.