akupunktur mod kvalme ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

K&S

Princesspigen skriver:

var det første jeg prøvede og virkede ikke  så retunerede dem igen..

har prøvet forskellige b vitaminer og multi vitaminer som os sku tage kvalme uden held, har prøver at spise diverse, prøvet at sove mere og sove mindre, uden held forskillige drikke.. intet har virket.. er 16+0 imorgen og taber mig stadig og er jævnligt så svimmel jeg ikke kan stå på mine ben grundet væske mangel, så ser lidt det her som sidste udvej..

Puha, det lyder bestemt ikke rart :-( håber akupunkturen hjælper! Jeg har selv prøvet det i forbindelse med bækkenløsning og jeg synes ikke det var slemt :-) jeg tror mere det var tanken om nål i hud, der skræmte mig!

Pøj pøj med det :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Princesspigen

K&S skriver:

Puha, det lyder bestemt ikke rart :-( håber akupunkturen hjælper! Jeg har selv prøvet det i forbindelse med bækkenløsning og jeg synes ikke det var slemt :-) jeg tror mere det var tanken om nål i hud, der skræmte mig!

Pøj pøj med det :-) 

tak skal du have..  ja det er absolut ikke sjovt at have det sådan her.. 

håber det kan gøre et eller andet så jeg kan få mit liv tilbage..

Anmeld

26. april 2012

Mira0911

Princesspigen skriver:

jeg er idag 15+6 og kæmper stadig vildt med kvalme og opkast..

taber mig stadig så ringede til jordmoderen på roskilde sygehus idag..

Jm ville gerne prøve noget aukupunktur så jeg har fået en tid imorgen, men jeg er så rad for nåle.. det skal selvfølgelig prøves..

men kan nogle af jer fortælle hvad der helt precis skal ske og hvordan det føles osv uden at srkæmme mig mere ? ? ?  

måske nogle gode råd ?

Jeg fik det i den første graviditet for det samme som dig... Det virkede ikke hos mig... 

Jeg kan virkelig ikke huske hvor de sætter nålene henne....  

Når man er færdig med sådan en behandling, så skal man tage hjem og hvile bagefter, for ellers har det ikke nogen virkning... Jeg hvilede mig også bagefter, det virkede slet ikke... 

Anmeld

26. april 2012

Princesspigen

Mira0911 skriver:

Jeg fik det i den første graviditet for det samme som dig... Det virkede ikke hos mig... 

Jeg kan virkelig ikke huske hvor de sætter nålene henne....  

Når man er færdig med sådan en behandling, så skal man tage hjem og hvile bagefter, for ellers har det ikke nogen virkning... Jeg hvilede mig også bagefter, det virkede slet ikke... 

puha bliver helt bekymret nu  håber virkelig det virker..

Anmeld

26. april 2012

Mira0911

Princesspigen skriver:

puha bliver helt bekymret nu  håber virkelig det virker..

Jeg håber virkelig det virker på dig... Jeg ved hvordan du har det, da jeg jo selv har været der 2 gange... Jeg krydser alt hvad jeg kan for at det virker hos dig... 

Anmeld

26. april 2012

Princesspigen

Mira0911 skriver:

Jeg håber virkelig det virker på dig... Jeg ved hvordan du har det, da jeg jo selv har været der 2 gange... Jeg krydser alt hvad jeg kan for at det virker hos dig... 

tak skal du have..

Anmeld

26. april 2012

Mira0911

Princesspigen skriver:

tak skal du have..

Anmeld

27. april 2012

Princesspigen

så ringer JM og aflyser, så aflyser jeg chauffør og faster, så går der lidt så ringer JM igen, jeg kan godt komme idag, så ringer igen til chauffør der blev mopset fordi han havde nået at lave ny aftale, men kommer så alligevel, faster var lige ved at lave ny aftale men nåede hende i tide..

sikke en gang ringen rundt her.. så skal afsted idag

har sovet utrolig dårligt og er ret nervøs..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.