akupunktur mod kvalme ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

lio

Princesspigen skriver:

6-7 behandlinger lyder som 6-7 uger mere med kvalme  håber jeg ikke..

det må gerne snart være overstået.. er svimmel og kan dårligt noget fordi jeg har kvalme og er svimmel.. mangler væske da jeg ikke kan få mere ned..

jeg fik behandlinger over ca. 3 uger og virkningen aftog fra 3. behandling så blev det hurtigt bedre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Princesspigen

Laijona Äiti skriver:

jeg fik behandlinger over ca. 3 uger og virkningen aftog fra 3. behandling så blev det hurtigt bedre.

så der er en lille chance for få behandlinger kan klare det ?

men der er vel heller ingen garanti for at det virker ?

Anmeld

26. april 2012

lio

Princesspigen skriver:

så der er en lille chance for få behandlinger kan klare det ?

men der er vel heller ingen garanti for at det virker ?

Da jeg fik 1. behandling sagde lægen at det virker forskelligt på alle og hun ville give 2-3 forsøg først for at vurdere om det overhoved havde virkning på mig. Nogen for det længere tid end end andre.

Anmeld

26. april 2012

Princesspigen

Laijona Äiti skriver:

Da jeg fik 1. behandling sagde lægen at det virker forskelligt på alle og hun ville give 2-3 forsøg først for at vurdere om det overhoved havde virkning på mig. Nogen for det længere tid end end andre.

okay..  jeg må nok bare se hvad hun siger imorgen..

Anmeld

26. april 2012

lio

Princesspigen skriver:

okay..  jeg må nok bare se hvad hun siger imorgen..

Jeg krydser for du snart slipper for den dumme kvalme.

Anmeld

26. april 2012

Princesspigen

Laijona Äiti skriver:

Jeg krydser for du snart slipper for den dumme kvalme.

tak skal du have  

Anmeld

26. april 2012

Princesspigen

opper lige for at høre om der er flere der har erfaringer med hvor længe og hvor mange behandlinger i har brugt på at komme af med kvalmen og om der er nogle det har virket eller ikke virket på ? ?

Anmeld

26. april 2012

Princesspigen

26. april 2012

K&S

Princesspigen skriver:

6-7 behandlinger lyder som 6-7 uger mere med kvalme  håber jeg ikke..

det må gerne snart være overstået.. er svimmel og kan dårligt noget fordi jeg har kvalme og er svimmel.. mangler væske da jeg ikke kan få mere ned..

Har du prøvet SeaBand armbånd fra apoteket? Jeg havde kvalme de første 4 1/2 månede og de gjorde underværker :-) 

Anmeld

26. april 2012

Princesspigen

K&S skriver:

Har du prøvet SeaBand armbånd fra apoteket? Jeg havde kvalme de første 4 1/2 månede og de gjorde underværker :-) 

var det første jeg prøvede og virkede ikke  så retunerede dem igen..

har prøvet forskellige b vitaminer og multi vitaminer som os sku tage kvalme uden held, har prøver at spise diverse, prøvet at sove mere og sove mindre, uden held forskillige drikke.. intet har virket.. er 16+0 imorgen og taber mig stadig og er jævnligt så svimmel jeg ikke kan stå på mine ben grundet væske mangel, så ser lidt det her som sidste udvej..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.