Spiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2009

Sara.

karina22 skriver:

jeg har kun hørt dårligt om hormom spiral... den er også dyr i forhold til en kobber spiral, mener det er 325kr for en kobber og 1200kr for en hormon...

Jeg har egentlig også kun hørt dårligt om hormon spiralen...

Vil også ha taget min ud og igang igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

lærkes_mor skriver:

Jeg har egentlig også kun hørt dårligt om hormon spiralen...

Vil også ha taget min ud og igang igen

ihh hvor spændende... krydser fingre for os begge
det gør ikke ond at få spiralen ud og det tager 1 sek... held og lykke..

Anmeld

15. april 2009

Sara.

Ja det er ret spændende jeg krydser også fingre for os.... smiler... men der sker nok ikke noget her før den er kommet ud. hehe....

Anmeld

15. april 2009

Lusi

MariaMus skriver:

Jeg skal have spiral som prævention nu, har i mange år brugt p-piller, men efter at jeg stoppede med dem, blev jeg meget meget mindre hidsig, så skal ikke tilbage til p-piller, har jeg lovet min kæreste:-P

Nå, men spiral, er der nogen der har det, nogle erfaringer, eller...

Nu har jeg aldrig haft spiral og har brugt p-piller i mange år, men blev også pænt hidsig af dem

Prøvede så p-ring og har brugt det nu i 3-4 år..
Har du snakket med din læge om p-ring eller vil du bare slet ik have det?
Jeg har ihvertfald været glad for det og gør ik ondt, som mange jo siger spiralen gør at få sat op..

Anmeld

15. april 2009

lonemus

karina22 skriver:

jeg har kun hørt dårligt om hormom spiral... den er også dyr i forhold til en kobber spiral, mener det er 325kr for en kobber og 1200kr for en hormon...

Okay, det var da godt nok dyrt.....!!

Men jeg har hørt kobberspiralen er bedst, i det den ikke påvirker kroppen med hormoner. Omvendt har jeg også hørt en kobberspiral giver større chancer for underlivsbetændelse

Jeg skal også finde en anden præventionsmetode....jeg er bare ikke vild med tanken om, at få lagt en spiral op i mit underliv, som skal blive siddende....syntes det gør helt ondt i underlivet, blot ved tanken!!

Lone

Anmeld

15. april 2009

lonemus

Lykke86 skriver:

Nu har jeg aldrig haft spiral og har brugt p-piller i mange år, men blev også pænt hidsig af dem

Prøvede så p-ring og har brugt det nu i 3-4 år..
Har du snakket med din læge om p-ring eller vil du bare slet ik have det?
Jeg har ihvertfald været glad for det og gør ik ondt, som mange jo siger spiralen gør at få sat op..

Hvordan sætter du den fast?? - kan den ikke falde ud??

Lone

Anmeld

15. april 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

Men jeg har hørt kobberspiralen er bedst, i det den ikke påvirker kroppen med hormoner. Omvendt har jeg også hørt en kobberspiral giver større chancer for underlivsbetændelse

Jeg skal også finde en anden præventionsmetode....jeg er bare ikke vild med tanken om, at få lagt en spiral op i mit underliv, som skal blive siddende....syntes det gør helt ondt i underlivet, blot ved tanken!!

Lone

21 kr om måneden synes jeg er billig prævention...og så er den helt sikker.
Endvidere så er det meget lidt hormon der afgives og færre af slagsen end ved p-piller og så kommer de ud lokalt, da den jo sdder hvor den skal virke.

Jeg kan kun anbefale hormonspiral...og så er man knald-klar hele tiden, det er jo ikke så skidt-griner.

Knus Eva..

Anmeld

15. april 2009

Lusi

lonemus skriver:

Hvordan sætter du den fast?? - kan den ikke falde ud??

Lone

det er en lille gummiring du lige klemmer sammen og så sætter den op i underlivet og så sætter den sig selv på plads..
Lægen sagde dengang til mig at den kan falde ud, men jeg har aldrig prøvet det eller været tæt på for den sags skyld..

du sætter den op og lader den sidde i 21 dage og piller den så ud i 7 dage og sådan fortsætter man bare..
men den er nok lidt dyr..
der er 3 i en pakke, så altså til 3 måneder og giver ca. 300 for dem.

Anmeld

15. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

lonemus skriver:

Lone

sådan havde jeg det også, jeg var så bange for at få den sat op, men da jeg er vildt dårlig til at tage mine p piller til tiden og der er så meget tale om at man kan få blodpropper og sådan... så var der ikke lige andet at gøre på det tidspunkt og jeg fortryder ikke... det gjorde slet ikke så ondt som jeg troede...

Anmeld

15. april 2009

lonemus

Eva skriver:

21 kr om måneden synes jeg er billig prævention...og så er den helt sikker.
Endvidere så er det meget lidt hormon der afgives og færre af slagsen end ved p-piller og så kommer de ud lokalt, da den jo sdder hvor den skal virke.

Jeg kan kun anbefale hormonspiral...og så er man knald-klar hele tiden, det er jo ikke så skidt-griner.

Knus Eva..

21 kr om måneden er billigt.....men der stod 1200 kr.....var det måske en skrivefejl!?!?!

Uha, jeg ved ikke hvad jeg skal...hvor ofte skal den skiftes??

Må se at få kontaktet min læge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.