Spiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.091 visninger
30 svar
0 synes godt om
15. april 2009

MariaMus

Jeg skal have spiral som prævention nu, har i mange år brugt p-piller, men efter at jeg stoppede med dem, blev jeg meget meget mindre hidsig, så skal ikke tilbage til p-piller, har jeg lovet min kæreste:-P

Nå, men spiral, er der nogen der har det, nogle erfaringer, eller...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Tjaaaa hvad vil du vide? Jeg fik en kobberspiral i efteråret

Anmeld

15. april 2009

Findusinde

Har ikke gode erfaringer med en spiral.. Min egen læge forsøgte at sætte en op uden held, og en gynækolog forsøgte først en gang, den faldt ned.. Og det samme gjorde nr 2 jeg havde oppe.. Og ved mig gjorde det meget meget ondt at få¨den sat op.. Så desværre ingen gode erfaringer herfra...

Anmeld

15. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Findusinde skriver:

Har ikke gode erfaringer med en spiral.. Min egen læge forsøgte at sætte en op uden held, og en gynækolog forsøgte først en gang, den faldt ned.. Og det samme gjorde nr 2 jeg havde oppe.. Og ved mig gjorde det meget meget ondt at få¨den sat op.. Så desværre ingen gode erfaringer herfra...

Jeg er nu meget glad for min. Ok jeg bløder som jeg ved ikke hvad i to dage, men så er det normalt resten af tiden. Det negative er nok at manden kan mærke den engang imellem, men det må han lære at leve med

Anmeld

15. april 2009

Honningblomst

Jeg har en hormonspiral og det er den bedste præventionsform jeg har haft og så bløder jeg stot set aldrig...skønt...
Eva

Anmeld

15. april 2009

MariaMus

Hmm... Jeg er nok bare lidt nervøs ved tanken om at have noget permanent inde i mig, jeg må hellere google det lidt, så jeg ved lidt om det. Lægen var meget kortfattet, og jeg det samme:-0

Anmeld

15. april 2009

Sara.

Jeg har en kobberspiral... sys ikk det gjorde vildt ondt at få op... og mærker intet til den, det gør min mand heller ikke..... bløder også mere men det til at leve med... er glad for at jeg ikke skal huske på noget som helst....

Anmeld

15. april 2009

Sara.

fik af vide at jeg skulle ha en kobber og ikk hormon da jeg ammede....

Anmeld

15. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

MariaMus skriver:

Hmm... Jeg er nok bare lidt nervøs ved tanken om at have noget permanent inde i mig, jeg må hellere google det lidt, så jeg ved lidt om det. Lægen var meget kortfattet, og jeg det samme:-0

syntes ikke det gjorde ondt at få den sat op... der kommer lige nogen mens lignende smerter og vupti så er det overstået... syntes det var meget smertefrit, jeg var også sindsyg nervøs... jeg har fået den taget ud da vi prøver at få nummer to, det gjorde overhovedet ikke ondt... nåede ikke at opfatte han gjorde det, så var det overstået... jeg skal helt klart have en igen efter nummer to barn...

Anmeld

15. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

lærkes_mor skriver:

fik af vide at jeg skulle ha en kobber og ikk hormon da jeg ammede....

jeg har kun hørt dårligt om hormom spiral... den er også dyr i forhold til en kobber spiral, mener det er 325kr for en kobber og 1200kr for en hormon...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.