Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
An&Jo skriver:århh det lyder ellers lækkert.. Nu fik jeg lyst til summerbird chokolade.. ihh altså.. haha, mit impulskøb var vidst ret dyrt.. men købte ny telefon idag du kan læse hvorfor på min blog.. det er en laaaang historie.. http://fashionovermum.blogspot.com/2012/04/ups-for -et-impulskb-o.html
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KittyCatta skriver: En Citroën C1
En Citroën C1
An&Jo skriver: Wauuw, der blev jeg lige overgået mange gange..
Wauuw, der blev jeg lige overgået mange gange..
Det er faktisk lidt vildt. Havde ikke lige regnet med at skulle have ny bil, da jeg stod op i morges. Men så faldt jeg bare for den rigtige bil til mig. Så nu er det sådan
Et par leggings til mig selv og en impuls frisørtid til i morgen. Men det falder jo lidt til jorden, når andre impulskøber biler og telefoner .
An&Jo skriver: Ja overskriften siger vel det hele.. Hvad var jeres sidste impulskøb?? og hvornår foretog i dette impulskøb??
Ja overskriften siger vel det hele.. Hvad var jeres sidste impulskøb?? og hvornår foretog i dette impulskøb??
4 friis & co tasker .. dog købt brugt på ts ..
tror den sidste ting var nogle dvder
Mit sidste impuls køb var en KÆMPE sække pude til ungerne, kunne næsten ikke stoppe den ind i bilen
SUPER NOVA BABYALARM IGÅR.!!
Og en is til kun mig på hjemturen i bilen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128