Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
An&Jo skriver: det var godt du huskede næsten i den sidste sætning.. haha
det var godt du huskede næsten i den sidste sætning.. haha
hahhahah
Altså hvis jeg laver et impulskøb er det en hårfarve eller nogle elastikker Ikke specielt spændende vel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Øhh .. En kokosnød
Øhh .. En kokosnød
emsaroto skriver: hahhahah Altså hvis jeg laver et impulskøb er det en hårfarve eller nogle elastikker Ikke specielt spændende vel
An&Jo skriver: Ja overskriften siger vel det hele.. Hvad var jeres sidste impulskøb?? og hvornår foretog i dette impulskøb??
Ja overskriften siger vel det hele.. Hvad var jeres sidste impulskøb?? og hvornår foretog i dette impulskøb??
Øhh tænke tænke .. Skal det være købt i en butik ? Eller er nettet okay ?
An&Jo skriver: naah, men tvivler på at det er det eneste..
naah, men tvivler på at det er det eneste..
Jeg laver nok nogen, men ikke hvor jeg tænker over det Laver mere impulse beslutninger hahah
AalborgPigen skriver: Øhh tænke tænke .. Skal det være købt i en butik ? Eller er nettet okay ?
emsaroto skriver: Jeg laver nok nogen, men ikke hvor jeg tænker over det Laver mere impulse beslutninger hahah
tarkoflen skriver: Summerbird flødeboller og Johan B lakrids der er rivegilde i Salling og det var på tilbud.... Uhmm har næsten spist flødebollerne, dog ikke alene Hvad var dit eget impulskøb?
Summerbird flødeboller og Johan B lakrids der er rivegilde i Salling og det var på tilbud.... Uhmm har næsten spist flødebollerne, dog ikke alene Hvad var dit eget impulskøb?
Kom i forgårs til at købe to bodyer fra Småfolk til Oliver, der var minus 30% så kan man altså ikke forvente at man bare kan gå videre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128