Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Gry91 skriver: Kom i forgårs til at købe to bodyer fra Småfolk til Oliver, der var minus 30% så kan man altså ikke forvente at man bare kan gå videre
Kom i forgårs til at købe to bodyer fra Småfolk til Oliver, der var minus 30% så kan man altså ikke forvente at man bare kan gå videre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
An&Jo skriver: nej så var jeg nok heller ikke gået forbi..
nej så var jeg nok heller ikke gået forbi..
Skulle bare lige ned i netto og købe ind til aftensmad hovsa
Gry91 skriver: Skulle bare lige ned i netto og købe ind til aftensmad hovsa
Jannicks.mor skriver: Mit sidste impulskøb var 2 store Maileg bamser til 75 kr, men det er altså også billigt ;-)
Mit sidste impulskøb var 2 store Maileg bamser til 75 kr, men det er altså også billigt ;-)
An&Jo skriver: en kokosnød??
en kokosnød??
JA
An&Jo skriver: Ja overskriften siger vel det hele.. Hvad var jeres sidste impulskøb?? og hvornår foretog i dette impulskøb??
Ja overskriften siger vel det hele.. Hvad var jeres sidste impulskøb?? og hvornår foretog i dette impulskøb??
Alt muligt til scrap, kunne slet ikke stoppe da jeg først kom til byen Brugte nok lidt for mange penge ifh. at jeg ikke har fået lavet noget af det endnu selvom jeg er fuld af inspiration men den berømte klap går ned når det ligger foran mig.
An&Jo skriver: haha, jeg skulle ned og sende min telefon til rep og kom hjem med en helt ny..
haha, jeg skulle ned og sende min telefon til rep og kom hjem med en helt ny..
Haha
Her er mine.. Sko og hudpleje produkter..
En Citroën C1
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128