"Godnat og sov godt!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

AnneBJ

Janni. skriver:

Jeg hepper på endnu en update, tænker jo på jer hver aften når jeg putter Silas.

Hvor er du sød - det er også for dårligt jeg ikke har skrevet!

Fredag tog det 1 time og 10 minutter, men ikke med konstant gråd. Det var mig der puttede  ham, og han blev ikke rigtig ked af det når jeg gik, men efter lidt tid græd han og smed sin sut. Det gentog sig mange gange, og jeg gik ind, puttede, gik ud og han sov faktisk næsten inden jeg havde lagt ham.
Lørdag puttede JØrn, det tog max 5 minutter så var der ro. Idag var det mig igen - især for at han fatter vi begge to mener det, og begge blive gode til at putte igen - og det tog vel 3 kvarters tid. Samme mønster som fredag, dog fik han lov at græde lidt længere idag, nok 3 minutter inden jeg gik ind og puttede. Jeg tror det drejer sig om, at han normalt kan snøre mig nemmere, og man skulle da være et skarn hvis man ikke forsøgte at snøre sin mor hvad det her angår 

Tak for tanken! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Det dur stadig!! Læs den, læs den, læs den! Om man synes metoden er ond eller ej, er helt lige meget. Der er nogle rigtig gode pointer ifht. at lære et barn at falde i søvn selv!

Årh, det er bare så godt!

I må være helt rundt på gulvet, fordi I ikke aner, hvad i skal bruge aftenener til nu!

Anmeld

30. april 2012

Janni.

AnneBJ skriver:

Hvor er du sød - det er også for dårligt jeg ikke har skrevet!

Fredag tog det 1 time og 10 minutter, men ikke med konstant gråd. Det var mig der puttede  ham, og han blev ikke rigtig ked af det når jeg gik, men efter lidt tid græd han og smed sin sut. Det gentog sig mange gange, og jeg gik ind, puttede, gik ud og han sov faktisk næsten inden jeg havde lagt ham.
Lørdag puttede JØrn, det tog max 5 minutter så var der ro. Idag var det mig igen - især for at han fatter vi begge to mener det, og begge blive gode til at putte igen - og det tog vel 3 kvarters tid. Samme mønster som fredag, dog fik han lov at græde lidt længere idag, nok 3 minutter inden jeg gik ind og puttede. Jeg tror det drejer sig om, at han normalt kan snøre mig nemmere, og man skulle da være et skarn hvis man ikke forsøgte at snøre sin mor hvad det her angår 

Tak for tanken! 

Rigtig lækker update  

Sejt at i kan få det til at virke, når alt andet er mislykket.  forsæt i den samme gode stil.!

Anmeld

30. april 2012

Line Højdal

AnneBJ skriver:

Tak!

Og du har helt ret, det er også en måde at koble af det, så det skal der også være plads til!

Fredag tog det 1 time og 10 minutter, men ikke med konstant gråd. Det var mig der puttede ham, og han blev ikke rigtig ked af det når jeg gik, men efter lidt græd han og smed sin sut. Det gentog sig mange gange, og jeg gik ind, puttede, gik ud og han sov faktisk næsten inden jeg havde lagt ham.

FEDT, FEDT, FEDT!!!

Hvor er det bare skønt at høre det virker, -jeg er så glad på jeres vegne!! Det er en befrielse når dårlige mønstre ændre sig i positiv retning!!

Og hey... det der med at snørre mor - det kan enhver lille charmetrold jo... Aske udnytter/ forsøger også at udnytte det!!

Men hey, -hvordan går selve nætterne nu... sover Felix igennem?

Anmeld

30. april 2012

AnneBJ

Pipkukkeren skriver:

FEDT, FEDT, FEDT!!!

Hvor er det bare skønt at høre det virker, -jeg er så glad på jeres vegne!! Det er en befrielse når dårlige mønstre ændre sig i positiv retning!!

Og hey... det der med at snørre mor - det kan enhver lille charmetrold jo... Aske udnytter/ forsøger også at udnytte det!!

Men hey, -hvordan går selve nætterne nu... sover Felix igennem?

Det er jo det - de er nogle små banditter! 

Det går faktisk rigtig fint om natten også - hvis han vågner før 6 lægger vi ham igen og bruger metoden fra om aftenen. Men ellers er det bare lige en sut et par gange i løbet af natten, og det er jo til at holde ud

Anmeld

22. maj 2012

Janni.

satser på det stadig går godt 

Anmeld

25. maj 2012

AnneBJ

Janni. skriver:

satser på det stadig går godt 

Det er så sødt af dig at spørge

Det går fantastisk!!! Vi havde lige en periode på ca. 1½ uge hvor Jørn var syg og havde det rigtig skidt. Både mentalt og fysisk, så jeg stod med ALT!! Derfor var "overlevelse" vigtigere end fornuftige vaner, så jeg jeg sov ofte sammen med Felix, tog ham med i seng osv. Og det smadrede bare alting.

Da Jørn havde overskud, vidste vi jo hvad der skulle til, så vi startede forfra! Første dag tog det 2 timer, anden dag 45 minutter, og derefter har vi kunnet lægge ham på max 10 minutter. Selv i dag vi har haft gæster til spisning kunne Jørn gå op og lægge ham, gå ind efter et par minutter og give en sut, og så sov Felix!

Anmeld

25. maj 2012

Janni.

AnneBJ skriver:

Det er så sødt af dig at spørge

Det går fantastisk!!! Vi havde lige en periode på ca. 1½ uge hvor Jørn var syg og havde det rigtig skidt. Både mentalt og fysisk, så jeg stod med ALT!! Derfor var "overlevelse" vigtigere end fornuftige vaner, så jeg jeg sov ofte sammen med Felix, tog ham med i seng osv. Og det smadrede bare alting.

Da Jørn havde overskud, vidste vi jo hvad der skulle til, så vi startede forfra! Første dag tog det 2 timer, anden dag 45 minutter, og derefter har vi kunnet lægge ham på max 10 minutter. Selv i dag vi har haft gæster til spisning kunne Jørn gå op og lægge ham, gå ind efter et par minutter og give en sut, og så sov Felix!

Åh en fed update bortset fra det med Jørn selvfølgelig. Håber han er ved at være frisk igen. 

Anmeld

5. juli 2012

betina23

Heder bogen godnat og sov godt skal li være sikker vi har nemlig mega mange problemer med sovetid herhjemme

Anmeld

5. juli 2012

AnneBJ

betina23 skriver:

Heder bogen godnat og sov godt skal li være sikker vi har nemlig mega mange problemer med sovetid herhjemme

Ja det gør den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.