"Godnat og sov godt!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

Mettemus

AnneBJ skriver:

Mange tak Pia!!

Dagens update:
Jeg puttede Felix, gjorde som jeg "skal", forlod rummet, barnet græd dagens tilladte 3 minutter - og lagde sig så til at sove??!! 

Såe.. jeg er helt rundt på gulvet faktisk... Kan I huske da de var spæde og pludselig tog en meeega lang lur - man fik intet lavet, fordi man gloede ud til dem hele tiden, og også liiiige skulle nå at nyde at de nu sov? Sådan tror jeg lidt aftenen bliver.... 

Feeedt Anne! Åh hvor er det godt at det bare virker, så i ikke igen skal stå på helt bar bund og rive jer i håret. Håber han sover dejligt og roligt i nat, og at i kryber sammen på sofaen og får holdt lidt i hånd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Feeedt Anne! Åh hvor er det godt at det bare virker, så i ikke igen skal stå på helt bar bund og rive jer i håret. Håber han sover dejligt og roligt i nat, og at i kryber sammen på sofaen og får holdt lidt i hånd.

Tak søde Mette - vi stener så faktisk foran hver sin computer (endda på hver sin etage)...  Vi tager revanche imorgen!

Anmeld

26. april 2012

AnneBJ

Janni. skriver:

Åh dejlig update, håber virkelig det er vejen frem for jer.

Tak søde Janni! Håber jeg også!!

Anmeld

26. april 2012

Line Højdal

WEHEEE... dygtige Felix!! Skøn update

FEDT at høre der er fremskridt så hurtigt og hvor er det flot at i har modet til at tro på at det rigtige i gør og at holde jer til planen på den måde... hatten af for det!!

Og fra 1 time og 40 minutter ned til 3 minutters putning... det er da en forbedring der er til at tage og føle på!! Vildt!

Her kan putningen til tider også godt strække sig over 1 - 1½ time... men det er heldigvis sjældent og ofte har vi vist selv en stor del af skylden fordi lillemanden er blevet overtræt

Jeg kan godt nikke genkendende til det der med at ende ved hver sin skærm når der så endelig er ro på  Det kan blive et skråplan, men det er jo også bare en måde at koble af på… SÅ bare man husker at trække stikket engang imellem, så er det i orden synes jeg

Håber i sover dejligt i nat og har masser af overskud til hinanden i morgen og henover weekenden… I fortjener det!

Glæder mig til at høre mere

Line

Anmeld

26. april 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Mange tak Pia!!

Dagens update:
Jeg puttede Felix, gjorde som jeg "skal", forlod rummet, barnet græd dagens tilladte 3 minutter - og lagde sig så til at sove??!! 

Såe.. jeg er helt rundt på gulvet faktisk... Kan I huske da de var spæde og pludselig tog en meeega lang lur - man fik intet lavet, fordi man gloede ud til dem hele tiden, og også liiiige skulle nå at nyde at de nu sov? Sådan tror jeg lidt aftenen bliver.... 

FEEEEDT!

Det virker altså! Jeg håber, det ikke bare er en engangsfornøjelse!

Hehe, ja det kan jeg godt huske!

Anmeld

26. april 2012

Mettemus

AnneBJ skriver:

Tak søde Mette - vi stener så faktisk foran hver sin computer (endda på hver sin etage)...  Vi tager revanche imorgen!

Man skal også passe på ikke at sidde lårerne af hinanden

Er der kærestetid på programmet i morgen?

Anmeld

28. april 2012

Janni.

Jeg hepper på endnu en update, tænker jo på jer hver aften når jeg putter Silas.

Anmeld

29. april 2012

AnneBJ

Pipkukkeren skriver:

WEHEEE... dygtige Felix!! Skøn update

FEDT at høre der er fremskridt så hurtigt og hvor er det flot at i har modet til at tro på at det rigtige i gør og at holde jer til planen på den måde... hatten af for det!!

Og fra 1 time og 40 minutter ned til 3 minutters putning... det er da en forbedring der er til at tage og føle på!! Vildt!

Her kan putningen til tider også godt strække sig over 1 - 1½ time... men det er heldigvis sjældent og ofte har vi vist selv en stor del af skylden fordi lillemanden er blevet overtræt

Jeg kan godt nikke genkendende til det der med at ende ved hver sin skærm når der så endelig er ro på  Det kan blive et skråplan, men det er jo også bare en måde at koble af på… SÅ bare man husker at trække stikket engang imellem, så er det i orden synes jeg

Håber i sover dejligt i nat og har masser af overskud til hinanden i morgen og henover weekenden… I fortjener det!

Glæder mig til at høre mere

Line

Tak!

Og du har helt ret, det er også en måde at koble af det, så det skal der også være plads til!

Fredag tog det 1 time og 10 minutter, men ikke med konstant gråd. Det var mig der puttede ham, og han blev ikke rigtig ked af det når jeg gik, men efter lidt græd han og smed sin sut. Det gentog sig mange gange, og jeg gik ind, puttede, gik ud og han sov faktisk næsten inden jeg havde lagt ham.
Lørdag puttede JØrn, det tog max 5 minutter så var der ro. Idag var det mig igen - især for at han fatter vi begge to mener det, og begge blive gode til at putte igen - og det tog vel 3 kvarters tid. Samme mønster som fredag, dog fik han lov at græde lidt længere idag, nok 3 minutter inden jeg gik ind og puttede. Jeg tror det drejer sig om, at han normalt kan snøre mig nemmere, og man skulle da være et skarn hvis man ikke forsøgte at snøre sin mor hvad det her angår

Anmeld

29. april 2012

AnneBJ

piadas skriver:

FEEEEDT!

Det virker altså! Jeg håber, det ikke bare er en engangsfornøjelse!

Hehe, ja det kan jeg godt huske!

Det dur stadig!! Læs den, læs den, læs den! Om man synes metoden er ond eller ej, er helt lige meget. Der er nogle rigtig gode pointer ifht. at lære et barn at falde i søvn selv!

Anmeld

29. april 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Man skal også passe på ikke at sidde lårerne af hinanden

Er der kærestetid på programmet i morgen?

Ikke sådan rigtig kærestetid, vi havde bare snakket om, at sætte en film på og slukke pc'ere.. Men vi havde faktisk mere lyst til/brug for, bare at stene lidt hver for sig, med hver vores hobbies

Lørdag halvså vi en film, mens vi hver især lavede andre ting, men bare det at ligge alene sammen i sengen igen er jo kæresteagtigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.