Hvor mange har prøvet alt blive gravid i mere end 6 mdr.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

Søholt

Hejsa!

Jeg står også i den situation hvor mig og kæresten har prøvet projekt baby i 1 ½ år men uden held.

Vi skal til vores 1. samtale og starter i fertilitetsbehandling den 31. maj.

Vi glæder os rigtig meget

vi kan ikke vente mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Lisbeth1985

3 år er der gået her

Vi er nu i behandling og håber, at det meget snart lykkes

Anmeld

25. april 2012

VNB

2 år tog det at blive gravid med den første og 8 mdr tog det at blive gravid denne her gang. 

Anmeld

25. april 2012

AnonymMor

hos os tog det ca 1,5 år

Anmeld

25. april 2012

LR85

SRP skriver:

Hej piger

Er der mon mange herinde, som lige som jeg selv, har været i gang med projekt baby i længere tid. Vi har forsøgt snart et år. Puha det er hårdt, at der ikke er sket noget endnu.

Vi prøvede i ca 9-11 måneder. Det lykkedes først den dag jeg lagde kalenderen væk, stoppede med a tælle dage og beregne frem og tilbage

Anmeld

25. april 2012

Camillos

SRP skriver:

Hej piger

Er der mon mange herinde, som lige som jeg selv, har været i gang med projekt baby i længere tid. Vi har forsøgt snart et år. Puha det er hårdt, at der ikke er sket noget endnu.

5 år med 4 MA. gravid 5 gang .. det er lykkens gang

Anmeld

25. april 2012

Sandrica

Hej SRP.

Min mand og jeg prøvede på egen hånd i 1 år, hvorefter vi tog til lægen, hvor vi fik at vide, at vi aldrig ville blive gravide på naturlig vis.

Vi fik hjælp i 1 år, hvor så jeg blev gravid 1 gang - og tabte .

Efter det år, besluttede vi os for at tage en pause, da jeg skulle læse til eksamen, og havde behov for at flytte fokus.

Midt i eksamenstiden blev jeg altså gravid
- UDEN hjælp ......

Dvs. 2 års forsøg på at blive gravid...
Jeg ønsker dig al held og lykke. Det skal nok blive din tur.

Anmeld

25. april 2012

Sandrica

Sandrica skriver:

Hej SRP.

Min mand og jeg prøvede på egen hånd i 1 år, hvorefter vi tog til lægen, hvor vi fik at vide, at vi aldrig ville blive gravide på naturlig vis.

Vi fik hjælp i 1 år, hvor så jeg blev gravid 1 gang - og tabte .

Efter det år, besluttede vi os for at tage en pause, da jeg skulle læse til eksamen, og havde behov for at flytte fokus.

Midt i eksamenstiden blev jeg altså gravid
- UDEN hjælp ......

Dvs. 2 års forsøg på at blive gravid...
Jeg ønsker dig al held og lykke. Det skal nok blive din tur.

ET LILLE HINT !!!!

www.elefantino.dk ...........

Anmeld

25. april 2012

crille

Prøvede med en tidligere kæreste i et år og var igennem graviditetsudredning.. Af andre årsager gik vi fra hinanden og da jeg og nuværende kæreste var klar til at prøve, gik der kun 4 mrd. Det er ikek fordi jeg foreslår at bytte manden ud hvis ikek det går. Jeg tror mere på at jeg fik en ny start uden at jeg nåede at tænke så meget over det. (ex gjorde anden gravid få måneder efter vi var gået fra hinanden, så vi har begge kunnet. Det skulle bare ikke være sammen)

Så har før prøvet at gå og vente og håbe.. 

for alle jer der er igang med projekt baby, uanset om det er med hjælp eller selvhjælp

Anmeld

26. april 2012

Betty87

Vi er igang med min 9 måned i PB! Det er rigtig hårdt og meget uoverskueligt at blive ved med at blive skuffet. Vi forsøger at holde hovedet højt, men nogen gange er det svært. Jeg er dog sikre på, at vi en dag bliver forældre - uanset hvad..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.