Hvor mange har prøvet alt blive gravid i mere end 6 mdr.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.230 visninger
23 svar
0 synes godt om
25. april 2012

SRP

Hej piger

Er der mon mange herinde, som lige som jeg selv, har været i gang med projekt baby i længere tid. Vi har forsøgt snart et år. Puha det er hårdt, at der ikke er sket noget endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Miss BananaHammock

3,5 år tog det os før der var bid! Men det er også langt tid.
Håber jeres 2 streger er lige om hjørnet

Anmeld

25. april 2012

come2

SRP skriver:

Hej piger

Er der mon mange herinde, som lige som jeg selv, har været i gang med projekt baby i længere tid. Vi har forsøgt snart et år. Puha det er hårdt, at der ikke er sket noget endnu.

ca. 2 år uden bid

Anmeld

25. april 2012

Frk-Lotusblomst

10 måneder har vi prøvet her. Der har været bid to gange men graviditeten er blevet afbrudt begge gange omkring uge 10 fordi fosteret er dødt.

Så jeg er med på den der over 6 måneder..

Anmeld

25. april 2012

MelikkazMoar

SRP skriver:

Hej piger

8 mdr. før vi fik 2 streger

Anmeld

25. april 2012

ønskebørn74

SRP skriver:

Hej piger

mere end 10år... ingen bebs endnu... men ruger på 2guldæg der blev lagt op igår...

håber i er mere heldige...

Anmeld

25. april 2012

MariaKyedDK

SRP skriver:

Hej piger

præsis i denne måned har vi prøvet i 3 ÅR !

Anmeld

25. april 2012

Ilya

Altså, vi prøvede sammenlagt 6 mdr. og holdt så en pause... Så gik der nogle måneder og SÅ var den der, selvom vi ikke prøvede overhovedet! 

Nogle gange kan psyken altså spænde gevaldigt ben for os, er jeg sikker på! 

Anmeld

25. april 2012

l.kjoeller

1 graviditet prøvede vi 1 måned men endte i sa

2 graviditet kom først efter halvandet år - to inseminationsforsøg og 1 icsi forsøg

Anmeld

25. april 2012

Sujan

2,5 år før det lykkes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.