Vigtig info - kan ikke siges nok!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

MortilElias2010

Jonatansmor skriver:

Gad så godt have killing ... eller hvalp ... kæresten siger han først skal have baby nummer 2 før jeg får flere dyr. Har godt nok lange udsigter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

MortilElias2010

Dut-ugle skriver:

Anmeld

25. april 2012

mpr

MortilElias2010 skriver:

Og bliv lige medlem af Inges kattehjem mens du nu alligevel er på fb

syntes der er flere links derinde kan du ikke smide et link til den rigtige?

Anmeld

25. april 2012

Mira0911

MortilElias2010 skriver:

og bliv da lige medlem af Inges Kattehjem fb gruppe mens du nu er på fb

Det gør jeg da lige.. 

Anmeld

25. april 2012

.....

MortilElias2010 skriver:

Præcis det er utroligt så ignorante mennesker kan være.

Ja . Der var en der påstod hårdnakket at hun gerne måtte købe en killing som var 8 uger, men skrev at det måtte hun altså ikke..Så sendte jeg et link hvori der stod at de skulle være 12 uger, ellers var det ulovligt at de blev taget væk, men opslaget blev selvfølgelig slettet med det samme, uden en kommentar . "Bedre vidende" mennesker længe leve

Anmeld

25. april 2012

mpr

Strawberry skriver:

Super godt opslag! . Mange påstår at der kun skal gå op til 8 uger, før de må komme ved fra deres mor, og bliver seriøst tosset når folk ikke undersøger tingene lidt nærmere

Man skal tænke sig om!

Og så skal man lade være med at købe killinger på loppemarkeder og lignende steder!

Vi købte en killing da jeg stadig boede hjemme som vi fik afvide var 14 uger. Den var godt nok lille men dumme som vi var tog vi den med hjem og efter nogle dage tog vi den til dyrelægen fordi vi ikke kunne forstå hvorfor den var så lille når den var 14 uger. Vi fik afvide af dyrelægen at de ikke ville skønne den til at være mere end 8½ uge... Han har det heldigvis godt i dag, men var meget skræmt og svær at få til at slappe af. Det forvirrer dem meget mere når de ikke er ældre så ja man skal godt nok sørge for at tjekke op på det! Alt andet er synd for dyret!

Anmeld

25. april 2012

MortilElias2010

Chel1992 skriver:

syntes der er flere links derinde kan du ikke smide et link til den rigtige?

Det kan jeg da

Værsågod   https://www.facebook.com/#!/groups/14330374310/ 

Anmeld

25. april 2012

.....

Chel1992 skriver:

Man skal tænke sig om!

Og så skal man lade være med at købe killinger på loppemarkeder og lignende steder!

Vi købte en killing da jeg stadig boede hjemme som vi fik afvide var 14 uger. Den var godt nok lille men dumme som vi var tog vi den med hjem og efter nogle dage tog vi den til dyrelægen fordi vi ikke kunne forstå hvorfor den var så lille når den var 14 uger. Vi fik afvide af dyrelægen at de ikke ville skønne den til at være mere end 8½ uge... Han har det heldigvis godt i dag, men var meget skræmt og svær at få til at slappe af. Det forvirrer dem meget mere når de ikke er ældre så ja man skal godt nok sørge for at tjekke op på det! Alt andet er synd for dyret!

Helt enig. Vi har selv en kat herhjemme, så ved godt at de skal være 12 uger før de må komme væk fra moren . Men mange påstår hårdnakket at de skal ud og købe killinger, og så ser man lige at de skriver at de kun er 8 uger eller noget andet. Så bliver man helt vred over det

Anmeld

25. april 2012

mpr

MortilElias2010 skriver:

Det kan jeg da

Værsågod   https://www.facebook.com/#!/groups/14330374310/ 

Så er jeg også medlem

Anmeld

25. april 2012

mpr

Strawberry skriver:

Helt enig. Vi har selv en kat herhjemme, så ved godt at de skal være 12 uger før de må komme væk fra moren . Men mange påstår hårdnakket at de skal ud og købe killinger, og så ser man lige at de skriver at de kun er 8 uger eller noget andet. Så bliver man helt vred over det

Ja! Det er synd men tror de blander det sammen fordi en hvalp kun skal være 8 uger før den må tages fra dens mor Men jeg retter godt nok også på folk... Har endda taget mig selv i at stå og irette sætte en på et loppemarked engang som ville købe en killing der ikke så ud til overhovedet at være 8 uger endnu... Der blev jeg altså gal... Og har også været efter den sælger der solgte os vores killing fordi jeg så hende på et andet marked med resten af killingerne som ikke var blevet solgt ugen før.. Gud hvor var jeg gal..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.