Søde ting.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

Sas1990

sofiell89 skriver:

Jeg har altid været en sukkergris, men da jeg blev gravid mistede jeg lysten.. Kan da godt tage et stykke chokolade, kage eller lign. men er bestemt ikke den der går i panik hvis vi ikke har det i skabet.. Den har jeg været.. Smil og vær glad - det manglende sukkertrip kan være positivt i forhold til vægten i løbet af graviditeten

ja det ved jeg godt håber heller ikk jeg tager en masse kilo på, vejer i forvejen 20 kilo for meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

sofiell89

Sas1990 skriver:

ja det ved jeg godt håber heller ikk jeg tager en masse kilo på, vejer i forvejen 20 kilo for meget.

Jeg vejede også for meget inden jeg blev gravid. Men nu med 18 dage til termin har jeg "kun" taget 12kg på, og lidt af det er væske, for ligner en elefant i armen og ben
Men stort tillykke med graviditeten

Anmeld

7. maj 2012

Sas1990

sofiell89 skriver:

Jeg vejede også for meget inden jeg blev gravid. Men nu med 18 dage til termin har jeg "kun" taget 12kg på, og lidt af det er væske, for ligner en elefant i armen og ben
Men stort tillykke med graviditeten

så har du været heldig. tak og i lige måde

Anmeld

7. maj 2012

Mom2

Sas1990 skriver:

I går var min forlovede med sin bror og købe slik men havde ikk rigtig lyst til noget af det, men tog noget yum yum suppe i stedet for og i dag havde en kage med i skolen i dag og fik lidt kvalme af det. Er kun 6+1 henne i dag, er det normalt, at jeg ikke har lyst til søde ting?.

Jeg har endnu ikke fået sære spisevaner eller fundet noget jeg ikke længere kan spise og jeg er 25 + 5 i dag

Anmeld

7. maj 2012

morethanperfect

Sas1990 skriver:

I går var min forlovede med sin bror og købe slik men havde ikk rigtig lyst til noget af det, men tog noget yum yum suppe i stedet for og i dag havde en kage med i skolen i dag og fik lidt kvalme af det. Er kun 6+1 henne i dag, er det normalt, at jeg ikke har lyst til søde ting?.

I starten havde jeg faktisk heller ik rigtig lyst til slik osv.. Væmmes ved tanken , meeeeen , det har ændret sig lidt igen

Anmeld

8. maj 2012

Sas1990

Christina9870 skriver:

Jeg har endnu ikke fået sære spisevaner eller fundet noget jeg ikke længere kan spise og jeg er 25 + 5 i dag

ja okay dejligt nok

Anmeld

8. maj 2012

Sas1990

morethanperfect skriver:

I starten havde jeg faktisk heller ik rigtig lyst til slik osv.. Væmmes ved tanken , meeeeen , det har ændret sig lidt igen

hehe okay

Anmeld

8. maj 2012

Ilya

Det er ret praktisk som kroppen selv finder ud af, hvad man har brug for, og IKKE har brug for.

Jeg selv plejer ikke at kunne leve uden min kaffe og gerne meget af det! Men nu nøjes jeg med min obligatoriske kop morgenkaffe og får som regel kun drukket halvdelen af koppen, fordi jeg meget hurtigt får nok. Smart! 

Desuden er jeg temmelig undervægtig fra naturens side, så mon ikke, jeg også snart får trang til fede madvarer/slik/snacks?

Anmeld

8. maj 2012

Mom2

Sas1990 skriver:

ja okay dejligt nok

Ja meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.