Søde ting.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.309 visninger
28 svar
0 synes godt om
25. april 2012

Sas1990

I går var min forlovede med sin bror og købe slik men havde ikk rigtig lyst til noget af det, men tog noget yum yum suppe i stedet for og i dag havde en kage med i skolen i dag og fik lidt kvalme af det. Er kun 6+1 henne i dag, er det normalt, at jeg ikke har lyst til søde ting?.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

l.kjoeller

Sas1990 skriver:

I går var min forlovede med sin bror og købe slik men havde ikk rigtig lyst til noget af det, men tog noget yum yum suppe i stedet for og i dag havde en kage med i skolen i dag og fik lidt kvalme af det. Er kun 6+1 henne i dag, er det normalt, at jeg ikke har lyst til søde ting?.

Vil sige at alt og intet er normalt. det er lige så forskelligt som der er graviditeter det er ikke for tidligt at få underlige vaner hvis det er det du tænker

Anmeld

25. april 2012

Sas1990

l.kjoeller skriver:

Vil sige at alt og intet er normalt. det er lige så forskelligt som der er graviditeter det er ikke for tidligt at få underlige vaner hvis det er det du tænker

hehe okay men ville os mene det er et plus at jeg ikke har lyst til udsunde ting som sådan.

Anmeld

25. april 2012

l.kjoeller

Sas1990 skriver:

hehe okay men ville os mene det er et plus at jeg ikke har lyst til udsunde ting som sådan.

Kan sagtens ændre sig mange gange, men ja det er bestemt en fordel vægtøgningsmæssigt

Anmeld

25. april 2012

Sas1990

l.kjoeller skriver:

Kan sagtens ændre sig mange gange, men ja det er bestemt en fordel vægtøgningsmæssigt

hehe ja

Anmeld

25. april 2012

Chevro

Har heller ikke haft den store lyst til slik og chips og sådan noget
- men hvis der så først er cola, så kan jeg bare drikke løs! Og det plejer jeg ikke at kunne ellers. Så alting ændrer sig 180 grader!

Man får lyst til sære ting, eller man kan miste de dårlige vaner man havde før (: og midt i det hele ændrer det sig igen..

Anmeld

26. april 2012

Sas1990

Chevro skriver:

Har heller ikke haft den store lyst til slik og chips og sådan noget
- men hvis der så først er cola, så kan jeg bare drikke løs! Og det plejer jeg ikke at kunne ellers. Så alting ændrer sig 180 grader!

Man får lyst til sære ting, eller man kan miste de dårlige vaner man havde før (: og midt i det hele ændrer det sig igen..

hehe ja, jeg har så ikk haft sære lyster endnu.

Anmeld

26. april 2012

LilleChelle

Jeg har endnu ikke fået sære spiselyster endnu :p Og jeg er i 15. uge.

Det er SÅÅÅ individuelt om man får lyst til søde sager, jeg har aldrig haft den store trang til slik, chips og div. søde sager. Derimod har jeg altid spist frugt og grønt i store mængder, og det er kun blevet værre efter jeg er blevet gravid Så jeg spiser klart mere efter jeg er blevet gravid :p 

Anmeld

26. april 2012

Sas1990

LilleChelle skriver:

Jeg har endnu ikke fået sære spiselyster endnu :p Og jeg er i 15. uge.

Det er SÅÅÅ individuelt om man får lyst til søde sager, jeg har aldrig haft den store trang til slik, chips og div. søde sager. Derimod har jeg altid spist frugt og grønt i store mængder, og det er kun blevet værre efter jeg er blevet gravid Så jeg spiser klart mere efter jeg er blevet gravid :p 

men ville da mene det er et plus du ikke har haft lyst til søde ting, for det kan ændre 180 grader har jeg hørt.

Anmeld

26. april 2012

LilleChelle

Sas1990 skriver:

men ville da mene det er et plus du ikke har haft lyst til søde ting, for det kan ændre 180 grader har jeg hørt.

Det er det helt klart også  
 - Men der skal nu nok komme en eller anden sjov ting på et eller andet tidspunkt, bare det ikke er kaffe, syltede agurker eller noget i den stil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.