Søde ting.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

Kay

det havde jeg heller ik de første par måneder... fik kvalme af al slik... undtagen sure ting... elskede tilgengæld frugt... især grape

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Sas1990

LilleChelle skriver:

Det er det helt klart også  
 - Men der skal nu nok komme en eller anden sjov ting på et eller andet tidspunkt, bare det ikke er kaffe, syltede agurker eller noget i den stil

hehe nej okay;D har du forresten nogen gode råd der virker mod kvalme?

Anmeld

26. april 2012

emsaroto

Altså jeg spiste da søde sager da jeg var graivid, men jeg ville klart hellere have lækkert smørbrød

.. men sådan har jeg det nu stadig.

Anmeld

26. april 2012

Sas1990

emsaroto skriver:

Altså jeg spiste da søde sager da jeg var graivid, men jeg ville klart hellere have lækkert smørbrød

.. men sådan har jeg det nu stadig.

´hehe ja okay

Anmeld

26. april 2012

Nille-pigen

Sas1990 skriver:

I går var min forlovede med sin bror og købe slik men havde ikk rigtig lyst til noget af det, men tog noget yum yum suppe i stedet for og i dag havde en kage med i skolen i dag og fik lidt kvalme af det. Er kun 6+1 henne i dag, er det normalt, at jeg ikke har lyst til søde ting?.

jeg kunne overhovedet ikke spise noget sødt gennem hele min graviditet, så er sikker på du ikke skal være bekymret så kan du bare prise dig lykkelig over ikke at tage for meget på gennem graviditeten

jeg tog kun 2,5 kg på i alt  

Anmeld

26. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ka lige se at du også har spurt om råd mod kvalme, så ka da lige svare her også... Ja når jeg har kvalme / halsbrand ska jeg holde mig fra søde ting, de forværre bare det hele. Måske din krop har det lidt på samme måde og derfor ik har lyst til søde ting?? Gav det mening? Vh stine

Anmeld

26. april 2012

LilleChelle

Sas1990 skriver:

hehe nej okay;D har du forresten nogen gode råd der virker mod kvalme?

puuha - Jeg led af kvalme et par uger, og man kan bare intet  

- Men det kan evt. hjælpe at tage kiks med ind til sengen om aftenen, så man lige kan spise dem inden man rejser sig. Ligeledes kan man bede kæresten om at hente et glas juice inden man rejser sig. 

Ellers er kiks bare generelt bare gode. Røde vindruer og mælk hjalp også en smule. Hvor agurk var ganske afskyeligt og fik mig til at kaste op med det samme (og det er det VÆRSTE at kaste op - føj for pokker). 

Ellers hjalp det også en smule bare at spise konstant og hele tiden. 

Anmeld

26. april 2012

frk andreasen

Sas1990 skriver:

I går var min forlovede med sin bror og købe slik men havde ikk rigtig lyst til noget af det, men tog noget yum yum suppe i stedet for og i dag havde en kage med i skolen i dag og fik lidt kvalme af det. Er kun 6+1 henne i dag, er det normalt, at jeg ikke har lyst til søde ting?.

altså ved mig er det forskelligt fra dag til dag.. i går feks voldspiste jeg hele dagen var osse på mac med mine dejlige unger( de var forkølet og blev hjemme ved moar) havde mega meget energi fik ordnet en masse ting.. MEN i dag kan jeg intet få ned osse selv om jeg er sulten når jeg kun lige ud i køkkenet og kvalmen er overvældendene

tanja 6+4

Anmeld

7. maj 2012

Sas1990

frk andreasen skriver:

altså ved mig er det forskelligt fra dag til dag.. i går feks voldspiste jeg hele dagen var osse på mac med mine dejlige unger( de var forkølet og blev hjemme ved moar) havde mega meget energi fik ordnet en masse ting.. MEN i dag kan jeg intet få ned osse selv om jeg er sulten når jeg kun lige ud i køkkenet og kvalmen er overvældendene

tanja 6+4

træls da.

Anmeld

7. maj 2012

sofiell89

Sas1990 skriver:

Jeg har altid været en sukkergris, men da jeg blev gravid mistede jeg lysten.. Kan da godt tage et stykke chokolade, kage eller lign. men er bestemt ikke den der går i panik hvis vi ikke har det i skabet.. Den har jeg været.. Smil og vær glad - det manglende sukkertrip kan være positivt i forhold til vægten i løbet af graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.