første mavebillede 5+0 (nr 2 barn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

VNB

babymus77 skriver:

Jeg elskede det kick det gav når stregen kom frem;-) Total lykke;-))

hehe ja nemlig lige præcis! 

man får sådan en lille dejligt sug i maven hver morgen når man sidder klar med endnu en test 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Mettemus

VNB skriver:

Man kan selvfølgelig intet se endnu jeg kan dog mærke at jeg er lidt mere oppustet - især om aftenen. 

Glæder mig sådan til at se og mærke maven vokse igen  

jeg kan slet ikke holde op med at teste  og nu er den da også bragende positiv at se på efterhånden - så det må være at godt tegn på at HCG øges som det skal 

Yai yai - det var præcis de her smukke mavebilleder jeg snakkede om - også selvom der ikke er noget at se endnu. Ja faktisk kan man ikke engang se at du allerede har været gravid en gang - snyyyyd

Anmeld

25. april 2012

ønskebørn74

VNB skriver:

tark  og i lige måde søde  vi skal jo følges - husk det nu 

hvordan har understellet det idag?  

Lidt ømt og crinone murren og det klamme der følger med...

Men slet ikke som efter ægudtagning.. Så det er dejligt..

Men får kvalme af den ekstra medicin jeg får.. Bvadr..

Og hold op der er længe til BP d. 10.5...

Anmeld

25. april 2012

VNB

Mettemus skriver:

Yai yai - det var præcis de her smukke mavebilleder jeg snakkede om - også selvom der ikke er noget at se endnu. Ja faktisk kan man ikke engang se at du allerede har været gravid en gang - snyyyyd

hihi hvor er du altså bare sød  

nej man kan hverken se lille bebsi endnu, eller rester fra sidste graviditet. Jeg er også bare rigtig glad for at min krop selv klarede at komme helt tilbage til normal form igen efter jeg fødte Viktor 

havde jeg slet ikke regnet med. især fordi jeg absolut ikke har gjort noget for det 

hmm nu kan jeg da bare håbe på at jeg er lige så heldig når jeg engang har født lille bebsi... 

vi skal jo giftes til Maj næste år - og der ville det da være rart at være fit-for-fight igen  men ellers går det nok også! 

de små unger er jo det hele værd! om der så skulle sidde 20 kg ekstra 

Anmeld

25. april 2012

VNB

ønskebarn74 skriver:

Lidt ømt og crinone murren og det klamme der følger med...

Men slet ikke som efter ægudtagning.. Så det er dejligt..

Men får kvalme af den ekstra medicin jeg får.. Bvadr..

Og hold op der er længe til BP d. 10.5...

årh det er godt at du ikke har ondt! 

det var skønt at du ikke skulle igennem ÆU... kan godt huske hvor ondt det gjorde i flere dage efter. 

hehe crinone er noget nasty stads...  men det skal jo til  

ork det er den 10/5 lige om lidt vil du selv teste før, eller holder du pinen ud og venter helt til blodprøven? 

Anmeld

25. april 2012

Mettemus

VNB skriver:

hihi hvor er du altså bare sød  

nej man kan hverken se lille bebsi endnu, eller rester fra sidste graviditet. Jeg er også bare rigtig glad for at min krop selv klarede at komme helt tilbage til normal form igen efter jeg fødte Viktor 

havde jeg slet ikke regnet med. især fordi jeg absolut ikke har gjort noget for det 

hmm nu kan jeg da bare håbe på at jeg er lige så heldig når jeg engang har født lille bebsi... 

vi skal jo giftes til Maj næste år - og der ville det da være rart at være fit-for-fight igen  men ellers går det nok også! 

de små unger er jo det hele værd! om der så skulle sidde 20 kg ekstra 

Wow, jeg havde regnet med, at du havde trænet en masse -sejt at din krop selv finder tilbage til udgangspunktet. Så er det jo ingen sag at være gravid  Tillykke med det forestående bryllup - det bliver da fantastisk  Er i langt i planlægningen?

Ih jeg blir simpelthen så skruk over alle dem der har unger der er ca. lige så gamle som min egen og som venter sig igen. Der er virkelig ikke noget der smitter så meget som graviditet

Anmeld

25. april 2012

VNB

Mettemus skriver:

Wow, jeg havde regnet med, at du havde trænet en masse -sejt at din krop selv finder tilbage til udgangspunktet. Så er det jo ingen sag at være gravid  Tillykke med det forestående bryllup - det bliver da fantastisk  Er i langt i planlægningen?

Ih jeg blir simpelthen så skruk over alle dem der har unger der er ca. lige så gamle som min egen og som venter sig igen. Der er virkelig ikke noget der smitter så meget som graviditet

kan godt forstå dig! Det smitter helt vildt når andre blir gravide det var også en af grundende til at vi ville have nr 2... alle omkring os blev nemlig lige pludselig gravid med nr 2 barn og så passede det bare perfekt ind i vores liv lige nu også  

uha nej vi er slet ikke særlig langt i planlægningen af bryllup endnu..  

altså datoen er på plads og Jeg har spurgt min far om han vil følge mig op - og han sagde selvfølgelig ja og blev helt rørt  kirken skal vi snakke med i næste uge, og vi er igang med at finde stedet for hvor festen skal holdes. og så er jeg selvfølgelig begyndt at kigge efter kjole så vi mangler en del... men der er jo også 1 år til  så vi når det nok... 

Anmeld

25. april 2012

ønskebørn74

VNB skriver:

årh det er godt at du ikke har ondt! 

det var skønt at du ikke skulle igennem ÆU... kan godt huske hvor ondt det gjorde i flere dage efter. 

hehe crinone er noget nasty stads...  men det skal jo til  

ork det er den 10/5 lige om lidt vil du selv teste før, eller holder du pinen ud og venter helt til blodprøven? 

Jeg har købt et par teste hjem.. Men vil se om jeg ikke kan holde mig i skindet til morgenen for BP... Men nu må vi se om symtomrytteren og testmonsteret overtager min krop...

Mærker du noget til din graviditet??

Anmeld

25. april 2012

VNB

ønskebarn74 skriver:

Jeg har købt et par teste hjem.. Men vil se om jeg ikke kan holde mig i skindet til morgenen for BP... Men nu må vi se om symtomrytteren og testmonsteret overtager min krop...

Mærker du noget til din graviditet??

uha ja jeg kender alt til at være et test monster  

det blir bare så mega mega mega mega mega spændende! 

ja jeg har en del symptomer.. masser af ligament smerter (de er kommet noget hurtigere her anden gang) en smule ømme bryster, let kvalme gennem hele dagen, er enorm træt, har øget udflåd og tisser konstant 

det er dog ikke hele tiden jeg mærker noget... synes det svinger lidt. kan sagtens gå en hel dag uden at mærke særlig meget og så kommer det hele næste dag. men det håber jeg at der er meget normalt  

Anmeld

25. april 2012

ønskebørn74

VNB skriver:

uha ja jeg kender alt til at være et test monster  

det blir bare så mega mega mega mega mega spændende! 

ja jeg har en del symptomer.. masser af ligament smerter (de er kommet noget hurtigere her anden gang) en smule ømme bryster, let kvalme gennem hele dagen, er enorm træt, har øget udflåd og tisser konstant 

det er dog ikke hele tiden jeg mærker noget... synes det svinger lidt. kan sagtens gå en hel dag uden at mærke særlig meget og så kommer det hele næste dag. men det håber jeg at der er meget normalt  

Helt normale symtomer on and off.. Så ikke noget at være bekymret for der søde!!!

Hold op hvor jeg glæder mig til at se jeres lille bøllefrø, i er jo mega gode til at lave dejlige eksemplarer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.