første mavebillede 5+0 (nr 2 barn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

Neel13

VNB skriver:

det kan jeg godt forstå det blir da vildt spændende! hvornår har du termin?

sjov tråd du har lavet med mavebilleder  har lagt billeder ind fra da jeg ventede Viktor  

pyyyyh meget underligt at tænke på at maven bliver så stor igen  

Har termin om 6 uger. Men da baby drengen ikke taget ordenlig på er der en fortidlig fødsel der ligger og truer. Hehe du havde en pæn mave.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

B&J

VNB skriver:

TAK søde 

hehe ja det er lidt underligt at tænke på at den om 7-8 mdr er kæmpe stor og at der til den tid ligger en fuld-fed baby derinde 

Jeg kan godt huske hvor stor jeg blev med Viktor, og jeg synes altså at det er dybt imponerende at maveskindet kan strække/udvide sig sådan og trække sig sammen igen! 

ih jeg kan bare næsten ikke vente med at have en gravid mave igen og mærke spark  selvom jeg godt ved at der går lidt tid endnu 

hihi og ja testen er godt nok flot rød og positiv nu! dejligt 

Ja det er fantastisk hvordan kvindens krop kan forandre sig på den måde men også skabe et helt nyt menneske det er vidunderligt jeg er også ked af at mændene slet ikke får lov at prøve at skabe noget der er så fantastisk og stort

Anmeld

25. april 2012

BabyHL

Stort tillykke med graviditeten .

Anmeld

25. april 2012

NNL

Ihh kusinen, du er altså bare så fin Man kan jo ikke se på dig at du har født før!! Men sjovt med den lille bitte bule nederst på maven, den fik jeg også mega hurtigt

Er stadigvæk simpelthen så glad på jeres vegne, det bliver totalt skønt med endnu et lille pragteksemplar af et decemberbarn

Anmeld

25. april 2012

babymus77

VNB skriver:

Mange tak

hihi ja man skal liiiige se om den stadig er god nok  

Det giver mig en eller anden form for tryghed, når jeg ser at stregen bliver tydeligere og tydeligere for hver dag der går 

Jeg elskede det kick det gav når stregen kom frem;-) Total lykke;-))

Anmeld

25. april 2012

VNB

ønskebarn74 skriver:

glæder mig til at se hulen vokse!!!

tark  og i lige måde søde  vi skal jo følges - husk det nu 

hvordan har understellet det idag?  

Anmeld

25. april 2012

VNB

B&J skriver:

Ja det er fantastisk hvordan kvindens krop kan forandre sig på den måde men også skabe et helt nyt menneske det er vidunderligt jeg er også ked af at mændene slet ikke får lov at prøve at skabe noget der er så fantastisk og stort

ja det er virkelig dybt facinerende!! 

jeg har også ondt af de stakkels mænd som ikke får chancen for at opleve det på egen krop  

men der skal jo også være nogle fordele ved at have døjet med menstruations smerter, psyko-humørsvingninger og ømme bryster hver måned siden teenage alderen 

Anmeld

25. april 2012

VNB

BabyHL skriver:

Stort tillykke med graviditeten .

mange mange tak!

Anmeld

25. april 2012

B&J

VNB skriver:

ja det er virkelig dybt facinerende!! 

jeg har også ondt af de stakkels mænd som ikke får chancen for at opleve det på egen krop  

men der skal jo også være nogle fordele ved at have døjet med menstruations smerter, psyko-humørsvingninger og ømme bryster hver måned siden teenage alderen 

hihihihihi jaaaa det er en stor gave man får for alle de smerter gennem årne puhhh ha...

Anmeld

25. april 2012

VNB

NNL skriver:

Ihh kusinen, du er altså bare så fin Man kan jo ikke se på dig at du har født før!! Men sjovt med den lille bitte bule nederst på maven, den fik jeg også mega hurtigt

Er stadigvæk simpelthen så glad på jeres vegne, det bliver totalt skønt med endnu et lille pragteksemplar af et decemberbarn

årh tak søde! det var virkelig sødt sagt  vejer også akkurat det samme som sidst da jeg blev gravid med viktor  

hihihi ja den lille bule nederst på maven kom også ret tidligt sidste gang (dog først da jeg var 7+0 ca - så det går da lidt hurtigere her anden gang ) den er der også når jeg har menstruation, så det er nok hver gang ens underliv og livmoder er lidt oppustet at den kommer frem. 

det blir SÅ fedt med endnu et dejligt december barn  og lille sigurd kommer jo til at ligge som smørklatten imellem de 2  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.