første mavebillede 5+0 (nr 2 barn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.633 visninger
30 svar
0 synes godt om
25. april 2012

VNB

Man kan selvfølgelig intet se endnu jeg kan dog mærke at jeg er lidt mere oppustet - især om aftenen. 

Glæder mig sådan til at se og mærke maven vokse igen  

jeg kan slet ikke holde op med at teste  og nu er den da også bragende positiv at se på efterhånden - så det må være at godt tegn på at HCG øges som det skal 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Neel13

VNB skriver:

Man kan intet se endnu jeg kan dog mærke at jeg er lidt mere oppustet - især om aftenen. 

jeg kan slet ikke holde op med at teste  og nu er den da også bragende positiv at se på efterhånden - så det må være at godt tegn på at HCG øges som det skal 

Det er en rigtigt fin mave.

Anmeld

25. april 2012

babymus77

Kan godt huske det:-) Jeg testede og testede hehe;-) Stort tillykke med spiren;-)

Anmeld

25. april 2012

VNB

Neel13 skriver:

Det er en rigtigt fin mave.

hvor er du sød - 1000 tak det er meget underligt at tænke på at der ligger en lille bitte bitte bitte baby derinde 

Anmeld

25. april 2012

B&J

smuk mave den skal nok blive stor og smuk

og sikke en test den skriger da helt vildt GRAVID

Anmeld

25. april 2012

VNB

babymus77 skriver:

Kan godt huske det:-) Jeg testede og testede hehe;-) Stort tillykke med spiren;-)

Mange tak

hihi ja man skal liiiige se om den stadig er god nok  

Det giver mig en eller anden form for tryghed, når jeg ser at stregen bliver tydeligere og tydeligere for hver dag der går 

Anmeld

25. april 2012

Neel13

VNB skriver:

hvor er du sød - 1000 tak det er meget underligt at tænke på at der ligger en lille bitte bitte bitte baby derinde 

Det var da så lidt. Ja det er rigtigt underligt at tænke. Jeg kan heller ikke vente med at de Min søn

Anmeld

25. april 2012

VNB

smuk mave den skal nok blive stor og smuk

og sikke en test den skriger da helt vildt GRAVID

TAK søde 

hehe ja det er lidt underligt at tænke på at den om 7-8 mdr er kæmpe stor og at der til den tid ligger en fuld-fed baby derinde 

Jeg kan godt huske hvor stor jeg blev med Viktor, og jeg synes altså at det er dybt imponerende at maveskindet kan strække/udvide sig sådan og trække sig sammen igen! 

ih jeg kan bare næsten ikke vente med at have en gravid mave igen og mærke spark  selvom jeg godt ved at der går lidt tid endnu 

hihi og ja testen er godt nok flot rød og positiv nu! dejligt 

Anmeld

25. april 2012

VNB

Neel13 skriver:

Det var da så lidt. Ja det er rigtigt underligt at tænke. Jeg kan heller ikke vente med at de Min søn

det kan jeg godt forstå det blir da vildt spændende! hvornår har du termin?

sjov tråd du har lavet med mavebilleder  har lagt billeder ind fra da jeg ventede Viktor  

pyyyyh meget underligt at tænke på at maven bliver så stor igen  

Anmeld

25. april 2012

ønskebørn74

VNB skriver:

Man kan selvfølgelig intet se endnu jeg kan dog mærke at jeg er lidt mere oppustet - især om aftenen. 

glæder mig til at se hulen vokse!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.