Venner Søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2009

__

Hej Alle sammen...

Jeg er ny herinde, men da mit barn er født 3 måneder og 4 dage for tidligt har jeg det sidste års tid lukket mig ret meget inde, og har mistet alt had der hedder venner mm. da de ikke kan forstå det liv jeg har levet og lever pga. min meget fortidlig fødte lille pige...

Derfor søger jeg venner der har stået overfor det samme, prøvet nogen af de samme følelser mm.

Knus Stina / WiiTrioeN

Hej Stina,

Hvor blev jeg ked af det, da jeg læste dit indlæg, ingen fortjener at blive svigtet på den måde, når man er allermest sårbar.

Har set dit fotoalbum og hvor er det altså bare en helt igennem skøn og dejlig datter du har. Super smuk og helt urolig glad min datter har også briller +3,5 og bygningsfejl på begge øjne... og et par smækre rosa Lindberg briller

Min datter er fra august 2006, og født 4 uger for tidligt, og kender godt til det at isolere sig fra omverdenen. For mig var hun dyrebar og jeg var så bange for at miste hende (lang historie), hun fik kolik og det første halve år var vi stort set ikke udenfor en dør eller havde gæster. Hun var rimelig sansesart det første år, og en tur i Bilka kunne ødelægge rytmer og søvn de næste 3 døgn, så jeg forstår til fulde den situation du står i, selvom vores nok ikke har været halvt så slem.

Jeg bor i Thorsø, og vil altid gerne lytte, hvis du har brug for det. Og hvis du har lyst til at mødes, er jeg også klar . Har også en dreng på 9 uger (Også født i uge 36).

Knus
Zenia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.