Venner Søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2009

Mira0911

MariaMus skriver:

Jeg kender også godt følelsen at være alene, har godt nok ikke født for tidligt, gik til gengæld 14 dage over tiden og blev til sidst sat i gang. Men inden jeg blev gravid flyttede jeg på landet i hus med min kæreste på vestsjælland, her kender vi slet ingen mennesker, og går nu alene rundt på barsel med min lille søn på 9 uger.
Jeg er også den eneste af mine gamle venner som har barn, så når jeg endelig snakker med dem, så gider de nok ikke høre om børn, amning osv.

Så ved godt hvordan det er...

Samme måde her.. Inden jeg blev gravid, var vennerne der, efter jeg havde født, så står de her igen.. Synes det er så fejt... Så ja jeg er os temmelig alene, går os hjemme med min 9 uger gamle datter... Meget ensomt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

MetteT

Dutte84 skriver:

Samme måde her.. Inden jeg blev gravid, var vennerne der, efter jeg havde født, så står de her igen.. Synes det er så fejt... Så ja jeg er os temmelig alene, går os hjemme med min 9 uger gamle datter... Meget ensomt...

Hejsa.. jeg er også fra Silkeborg, er på barsel med min datter Kathrine på 17 uger... Det ku være du ku ha lyst til at mødes...? Knus Mette

Anmeld

15. april 2009

Mira0911

MetteT skriver:

Hejsa.. jeg er også fra Silkeborg, er på barsel med min datter Kathrine på 17 uger... Det ku være du ku ha lyst til at mødes...? Knus Mette

Hejsa... Det lyder som en fin idé... Du er måske os i samme situation? Hvor i Silkeborg bor du?

Anmeld

15. april 2009

H+S Skjolgborg.

Hej.
Ikke rart..
jeg har godtt nok har jeg ikke været ude for det født min søn da jeg var 38+1 min datter tæt på af komme ud i uge 33+4 men blev derind lå også kun på sofane stort set til uge 38-39.Så hun kom ikke ud før i uge 40+1. Men har du
Men derfor ville jeg da gerne.
hvis du har brug for en at snakke med osv.
jeg lytter gerne osv.
Mvh henriette

Anmeld

15. april 2009

Amelia<3

Jeg kan ikke sige mere end de andre har sagt, jeg er ked af at du har haft så hårdt tid. Jeg ved godt hvordan det er at være uden veninder, da jeg selv hele min barndom var så dårlig til at får venner, man følte sig tit alene. men man er nyd til at klarer sig med det man har.

I dag er jeg også gravid og jeg har kun min mand og min familie jeg kan trøste mig til hvis der er noget. Jeg har min søster som vil gøre alt for mig og andre har jeg ikke brug for, ved godt at det er en anden situation men ville lige dele det med jer.

hvis du har brug for noget så er du velkommen til at skrive til mig privat jeg er meget god til at lytte

Anmeld

3. maj 2009

TinaMC

Hej
Synes lige jeg ville hilse på - jeg tror vi lå på samme stue på Skejby (indtil I blev flyttet). Vores datter Noa blev født i 30+4 men uden de store komplikationer, og hun har det fint i dag. Og det er rart er rart at se, at jeres datter er så glad :-)

Tina

Anmeld

3. maj 2009

nilletøz

Hejsa..
Jeg har dog ikke sødt så for tidligt, men da lige skrive og fortælle at din datter er utrolig smuk, og virker til at være en meget stærk pige..

Men kender godt det med vennerne forsvinder, først er de der, også er de lige pludselig er de væk igen..

Hvis har lyst til at snakke, skælde ud, mm. så skriv endelig...

Varme knus pernille = nilletøz

Anmeld

4. maj 2009

Livsmor

Hej,
Tror også at vi har ligget på stue med Jer på Skejby, kan det passe at I blev flyttet til Randers. Min datter Liv er født d. 31. maj i uge 31+5. Hun er idag, en glad og meget nysgerig pige. Hun vejer 9,1 kg og måler 71 cm - ved fødslen var det 1520 g og 42 cm.
Mvh Karina

Anmeld

4. maj 2009

LotteGabriella

Hej og velkommen til siden

Jeg har ikke selv født for tidligt, men kender alt til at føle sig alene. Flyttede til Nordvestjylland fra ´København, da min barsel startede og i perioder er det virkelig hårdt at være så langt væk fra familie og veninder

Synes sgu at din datter er rigtig sej og en fighter, kan man andet end at være vild med hende

Vi 2 har dog alligevel en ting til fælles....Vores 2 dejlige døtre hedder Daniella, det smukkeste navn i verden

fra mig

Anmeld

21. juni 2009

Rose

Hej Stina
Var lige inde og se din lille pige, hvor er hun da glad og fuld af spræl og liv, skøn pige du har dig )
Min første pige fødte jeg også for tidligt, og jeg oplevede ligesom dig at venner osv. blev sat på standby, der var bare ikke plads til at rumme det også. Det var svært nok at tackle at få en for-tidlig født baby, mentalt var vi jo ikke parate til at hun skulle komme endnu. 
Og for dig har det jo været vildt tidligt, så det har været sindsygt hårdt at stå igennem. Flot klaret at I er kommet igennem det. I dag er min pige 4 år og der er intet der indikere at hun er for tidligt født. Hendes fætter er ligesom din pige født 10 uger for tidligt og han er i dag en glad og helt igennem normal dreng på 3 år uden mén. 
Hvis du har brug for at snakke, så er jeg her i hvert fald. 

Hanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.