Venner Søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.448 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. april 2009

4xGreve

Hej Alle sammen...

Jeg er ny herinde, men da mit barn er født 3 måneder og 4 dage for tidligt har jeg det sidste års tid lukket mig ret meget inde, og har mistet alt had der hedder venner mm. da de ikke kan forstå det liv jeg har levet og lever pga. min meget fortidlig fødte lille pige...

Derfor søger jeg venner der har stået overfor det samme, prøvet nogen af de samme følelser mm.

Knus Stina / WiiTrioeN

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

saxa

Hey Stina.
Det lyder til du har haft det hårdt, grundet din for tidligt fødte pige. Det er jeg ked af at høre. Godt nok har jeg ikke været ude for noget lign. Men har du brug for en at snakke med, må vi jo hjælpe hinanden Er en god lytter.

Varme Knuzz fra Marianne/saxi.

Anmeld

14. april 2009

KarinaIda

Hej....

Det lyder som en meget hård tid du har haft.. Jeg kan nogenlunde genkende til dette, da jeg også har mange venner jeg mistede, da jeg fik min datter som er født 1 mdr for tidligt, og jeg selv blev meget syg efter hendes fødsel, og derfor var indlagt meget længe...

Så har du brug for og snakke eller noget, siger ud bare til....

Knus Karina

Anmeld

14. april 2009

Fam. Munkholm

Hejsa..

Jeg ved hvordan du har det, det er enormt hårdt at få et for tidligt født barn.
Rasmus min søn er også født for tidligt, han er født 10 uger før tid..
Jeg gik en dag og havde ondt, ringede til lægen og fik besked på at ligge mig og slappe af og tage det roligt.. Da jeg så kom hen på eftermiddagen og jeg begyndte at sive (fostervand) ringede vi til føde stedet Viborg Sygehus, der sagde de at jeg skulle tage det roligt ikke gå i panik og de ville sende en ambulance. Hold da op der fløj mange tanker gennem mit hovede dengang, men jeg kom da stille og roligt på sygehuset, da jeg kom derind fik jeg ve hæmmende og lungemodning, da de undersøgt mig var jeg 2 cm åben, jeg blev indlagt og var nede 2 gange på fødegangen og til sidst sagde de at nu kunne de ikke stoppe det mere og vi fik enlille velskabt dreng som kom på neonatal afdelingen, der var vi længe da han ikke var så god til at trække vejret og skulle lærer at spise så det var hårdt også og kender godt det med vennerne ogdet hele..
Men endelig sig til jeg vil gerne skrive og lytte...

Anmeld

14. april 2009

louisepigen23

jeg har ikke oplevet det samme... men du kan bare sige til hvis der er noget du vil tale om, så finder vi ud af det

Knus Louise

Anmeld

14. april 2009

Kvindemin

Hejsa.
Har kigget dine billeder og læst din tekst, det er en barsk omgang. Men hold op en stærk og utrolig køn pige du har dig.
Jeg bor i Silkeborg, og du må endelig skrive - evt. privat. Hvis du føler for det.

Stort varm knus

Anmeld

14. april 2009

Tynen

Selvom jeg ikke har født så meget for tidligt vil jeg lige byde dig velkommen
Har lige været inde på din profil og hold op hvor er hun bare en charmetrold, din pige!!

Håber du bliver glad for at være herinde - Der er altid en masse tøser klar med trøstende ord hvis man har brug for det!

/Trine

Anmeld

15. april 2009

Mormilla

Jeg kender det godt. Min søn blev taget ud 3 uger før tid pga. han havde tabt sig og der var ikke så meget fostervand tilbage Så da han kom ud var han kun 1740g og 44 cm.
Det gør meget ved en at man har fået et bare der er for lille. Man vil gerne passe mere på det. Man føler at de kan gå i stykker.
Jeg lukkede mig os inde. Gad ikke mine venner, fordi de ikke forstod hvad jeg havde været igennem.
Men har fundet nogen nye venner som forstår mig og så har jeg fundet denne dejlige side, hvor man kan få hjælp til alt
Men hvis du har brug for at snakke så må du sige til...

Anmeld

15. april 2009

Cris

Jeg har ikke oplevet det samme, men jeg ved godt, hvordan det føles, at være helt alene. Jeg støtter dig 100%

Anmeld

15. april 2009

MariaMus

Jeg kender også godt følelsen at være alene, har godt nok ikke født for tidligt, gik til gengæld 14 dage over tiden og blev til sidst sat i gang. Men inden jeg blev gravid flyttede jeg på landet i hus med min kæreste på vestsjælland, her kender vi slet ingen mennesker, og går nu alene rundt på barsel med min lille søn på 9 uger.
Jeg er også den eneste af mine gamle venner som har barn, så når jeg endelig snakker med dem, så gider de nok ikke høre om børn, amning osv.

Så ved godt hvordan det er...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.