Hvilken øjenskygge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

.....

Månsson skriver:

Den er os bare fin, har den selv også er det jo fantastisk med den lille vejledning

Ja det er bare super. Og så synes jeg at prisen er lige til at overkomme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

.....

M (: skriver:

Nej, jeg synes heller ikke pris og kvalitet hænger sammen mht. mascara!

Ej, hvor er du heldig at du har lange øjenvipper! Jeg har få, korte og helt lyse øjenvipper - så kan ikke leve uden en god mascara.. Så ser jeg jo syg ud! 

Hm, måske jeg skulle prøve den eyeliner.. Er jo glad for maxfactors mascara..

Nej . Jeg købte engang en mascara til 60 eller 70 kr. tror jeg at det var..en eller anden fra maybelline med et mørkeblåt udseende, og den var altså rimelig god i forhold til prisen . Den jeg har nu koster omkring de 120-140 kr. så vidt jeg husker..

Hæhæ.. Jeg kan nu heller ikke undvære en mascara når det er vinter, når man går og er bleg..men om sommeren når man er brun, elsker jeg at kunne gå uden makeup

Jeg synes at den er god . Købte altid en eyeliner fra gosh før, men har ikke set den i butikkerne i lang tid, så købte denne istedet, og synes at den er ligeså god

Anmeld

24. april 2012

L&V

Strawberry skriver:

Ja det er bare super. Og så synes jeg at prisen er lige til at overkomme

Ja det er bestemt ikke dyrt

Anmeld

24. april 2012

M (:

Strawberry skriver:

Nej . Jeg købte engang en mascara til 60 eller 70 kr. tror jeg at det var..en eller anden fra maybelline med et mørkeblåt udseende, og den var altså rimelig god i forhold til prisen . Den jeg har nu koster omkring de 120-140 kr. så vidt jeg husker..

Hæhæ.. Jeg kan nu heller ikke undvære en mascara når det er vinter, når man går og er bleg..men om sommeren når man er brun, elsker jeg at kunne gå uden makeup

Jeg synes at den er god . Købte altid en eyeliner fra gosh før, men har ikke set den i butikkerne i lang tid, så købte denne istedet, og synes at den er ligeså god

Man kan også bedre undvære make up, når man har fået opbygget en lækker sommerbrun kulør!

Fedt at du har fundet et (mindst) ligeså godt alternativ! 

Anmeld

24. april 2012

.....

Månsson skriver:

Ja det er bestemt ikke dyrt

Overhovedet ikke

Anmeld

24. april 2012

.....

Man kan også bedre undvære make up, når man har fået opbygget en lækker sommerbrun kulør!

Fedt at du har fundet et (mindst) ligeså godt alternativ! 

Nemlig!

Ja det er dejligt..blev lidt desperat da jeg ikke kunne få gosh blyanten mere, haha. Fordi det SKAL være dem i træ, og ikke de andre slags..

Anmeld

24. april 2012

M (:

Strawberry skriver:

Nemlig!

Ja det er dejligt..blev lidt desperat da jeg ikke kunne få gosh blyanten mere, haha. Fordi det SKAL være dem i træ, og ikke de andre slags..

Nårh, er de bedre i træ? Går du efter de hårde eller de bløde?

Anmeld

24. april 2012

.....

Nårh, er de bedre i træ? Går du efter de hårde eller de bløde?

Efter hvad jeg har set, så er der 4 forskellige eyeliner.

1. Den flydende

2. Den du kan skrue op, i stedet for at spidse den. Som er virkelig irriterende at have med at gøre synes jeg

3. Dem der har lyst træ rundt om sig (som jeg altid bruger)

4. Og så er der dem med sådan en "skal" uden om blyanten også..men jeg synes at de er vildt irriterende at spidse..de knækker hurtigt (Mener at gosh laver dem)

Jeg synes at min er en god blanding af hård og blød når jeg bruger den. Den er ikke så blød at den bliver helt smattet (staves) når du bruger den , og heller ikke så hård at det kan gøre lidt ondt på sensitiv hud at bruge den...

Anmeld

24. april 2012

Nea85

Strawberry skriver:

Er det denne du tænker på?

http://www.google.dk/imgres?num=10&um=1&hl=da&biw=1280&bih=670&tbm=isch&tbnid=u3BbXUwZ5FxJaM:&imgrefurl=http://www.makeupandbeautyblog.com/mac-makeup/mac-unsung-heroes-all-that-glitters-eyeshadow-is-not-just-another-gold/&docid=N4MRkLd6piM2SM&imgurl=http://www.makeupandbeautyblog.com/wp-content/uploads/2010/04/mac-all-that-glitters-3.jpg&w=450&h=339&ei=h-WWT4TEEMXHswa22NHhDQ&zoom=1&iact=rc&dur=400&sig=104151317734670325467&sqi=2&page=1&tbnh=146&tbnw=194&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:2,s:0,i:66&tx=50&ty=66

Jeps, har selv lige købt den, og jeg er viiild med den

Anmeld

24. april 2012

.....

Nea85 skriver:

Jeps, har selv lige købt den, og jeg er viiild med den

Den er virkelig pæn

Er det sådan en som evt. drysser lidt, så man har glimmer andre steder end der hvor den skal være? Eller hvordan er den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.